{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan er jeres dag gået
  • #2   10. jan 2013 Min dag bød på A38 med hjemmelavet musli,derefter arbejde og madpakke med rugbrød med en rest af farsbrødet fra i går, så 1/2 proteinbar til eftermiddagskaffen lige før 1 times rimelig rå bodytoning, så tartar med hele svineriet smiley til aftenkaffen er lille stykke chillichokolade.

    Ugens motion har indtil nu været 2 x bodytoning, 1 gange spinning og i weekenden venter endnu en spinning og 1.5 times zumba


    Er meget spændt på vægten i morgen smiley


  • #3   10. jan 2013 Har haft en god, men også hård dag. Har læst indkøb og logistik, som jeg skal til eksamen i mandag. Tirsdag er der eksamen i handelskommunikation og onsdag international handel, så det går der rigtig meget tid med.

    Har dog formået at holde mig til den sunde linie og har tabt 1,5 kg siden søndag. smiley


  • #5   10. jan 2013 Ja, det er dejligt. Sætter alt ind for at det skal lykkes denne gang. Mit skema for foråret ser meget positivt ud og har 1-2 fridag om ugen, så der er gode muligheder for jeg kan komme igang med noget motion nu jeg er alene med drengene fra kl 18. Har dog en motions cykel, som jeg skal have gang i, når eksamenerne er overstået på onsdag.

  • #6   11. jan 2013 hmm kan det passe at jeg er gået fra 129,1 til 124,5 på 2 dage det siger vægten ihvertfald

Kommentér på:
hvordan er jeres dag gået

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce