{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sex
  • #1   15. nov 2010 der sker ik noget

• #2   15. nov 2010 har lige et mere ang sminke sæber osv. jeg bruger sanex hårshampoo og igen til kroppen er det ok når man er gravid?

jeg bruger roll on osse sanex kan det gå? så bruger jeg lidt duft men kommer det på blusen iden jeg tar den på.

Så bruger marscar daglig ellers liner jeg en der syg. jeg kan osse bruge lidt bruncreme for dække mine røde kinder ..

Jeg vasker mit ansigt hver aften med vaskeservietter der fjerne sminke

ER DET MEGET USUNDT???

• #3   15. nov 2010 Jeg ville uden tvivl bruge neutral sæbe, duft og lign. Derudover kan man få make up parabener og andet skidt i.
    Men det er jo op til en selv hva man har samvittighed til (:

Parfume ville jeg holde mig langt væk fra.

• #4   15. nov 2010 Jeg må indrømme at jeg helt ubevist er begyndt at købe Derma til hår og hud samt som creme til ansigtet. Derudover bruger jeg deo, øjenskygge og mascara...

Havde jeg ikke været gravid havde jeg brugt løs af diverse cremer, sæber og parfumer uden hensyntagen!

Men gør hvad du føler for...

• #5   15. nov 2010 Jeg brugte lige hvad jeg havde lyst til!
    - min søn var MEGET lille ved fødslen.

Så til næste gang vil jeg da bestemt tænke mere over hvad jeg bruger og ikke bruger..

Læs sundhedsstyrrelsens anbefalinger. smiley

• #6   15. nov 2010 tror altså det kommer an på hvem man er... jeg brugte også det som jeg plejer, og sofie har ikke taget skade og hun hva heller ikke lille ved fødsel...
    men nu er jeg heller ikke en storforbruger af alt muligt make up, bruger kun mascare og lidt øjnskygge når jeg skal være lidt fin

• #7   15. nov 2010 min mor farvede hår på sig selv og andre da hun skulle have min bror og jeg. Og hun brugte ikke mindre af alt andet, gik i solarie og alt det der, og vi er så normale som vi kan blive smiley

• #8   15. nov 2010 Jeg lavet slet ikke om på mit liv, og Milas har ikke taget skade. Han var en stor dreng ved fødselen og vokser fik i kg for uge til uge..

• #11   16. nov 2010 Jeg gik ikke i solarie og farvede får, men min make up blev jeg sgi ved med at bruge og parfume brugte jeg også, man behøver vel ikke at gå rundt og være fuldstændig neutral bare fordi man er gravid :o) Mine cremer og shampoo var uden parfume og parabener og det er det stadig.

Kommentér på:
sex

Annonce