992 visninger
|
Oprettet:
Er så forvirret:( {{forumTopicSubject}}
Som i ved testede jeg positiv, og skulle til terminsscanning i dag. Jeg har bare været så bekynmret. Jeg blev så scannet (nede fra), og hun kunne kun lige ane en "sæk", som tyder på en meget tidlig graviditet, Jeg blev rigtig ked af det, for havde nok forestillet mig, at jeg ville kunne se mere. Så jeg skal scannes om to uger igen. Men hun sagde til mig, at jeg var gravid, men bare en meget tidlig graviditet, Altså omkring 4-5 uge. Synes bare det er vildt, at jeg så allerede kunne teste positiv for mere end en uge siden. (11 dage siden). Tør bare slet ikke tro på det, selvom hun mente at den var god nok.
dec 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 329 Svar: 845
dec 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 329 Svar: 845
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
selvo lægen regnede dt ud til uge 5, men efter scanning i uge 11 fandt vi ud a det var i uge 4, endda 4+0 (:
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
ikke nødvendigvis.. Det kommer an på cyklus og tilfælde..
Jeg har normal en regelmæssig cyklus med ægløsning midt mellem to menstruationer.
Men jeg havde sex i slutningen af min menstruation (den varer kun 3-4 dage og havde sex ca. omkring dag 7 ell. 8) og det blev jeg altså gravid af. Så i nogle tilfælde kan det ske anderledes.
Er blevet enig med lægen om at "opdigte" en falsk sidste menstruationsdag, ved at regne 14 dage tilbage fra undfangelsen, frem for at have forkerte data..
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
ved scanning i uge 9 + kunne man os se den sæk som 'Vanessa havde ligget i
Er så forvirret:(