{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.173 visninger | Oprettet:

hvornår skal man være bekymret? {{forumTopicSubject}}

Jeg har mærket prinsessen flere gange om dagen lige siden uge 16 ca, men idag syns jeg bare ik rigtig jeg har mærket noget til hende... mærker mest til hende om aftenen når vi sidder på sofaen og slapper af, og når jeg skal i seng, men har endnu ik rigtig mærket hende her til aften... det er meget lidt i hvert fald... nu tænker jeg så, skal jeg være bekymret? og hvis jeg ska, hvem hulen skal jeg kontakte? Kan godt være man siger man kun først skal mærke baby hver dag efter uge 25, men altså, nu har jeg jo mærket hende tydeligt hver dag siden uge 16....

Håber der er nogen der vil svare, for er da en smule bekymret....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår skal man være bekymret?
  • #1   19. nov 2010 hun kan nemt ligge vendt sådan at du ikke kan mærke hende, feks med ryggen ud mod maveskindet... prøv evt at drikke et glas iskoldt vand og se om der sker noget?

  • #2   19. nov 2010 har jeg prøvet, men det er minimalt hvad der er sket... har fået et par små puf, men det er ik meget....

  • #3   20. nov 2010 hvis du er bekymret, så sys jeg du ska kontakte FG så su ka få ro i sindet. ikk godt for hverken dig eller ebs ar stresse

  • #4   20. nov 2010 Ja jeg ville også kontakte fødegangen, de plejer at være gode til at fortælle hvad man skal gøre smiley

    Det har jeg da gjort et par gange efterhånden, og de har alle gange bedt mig om at komme ind så vi var på den sikre side .. Hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt smiley


  • #6   20. nov 2010 Det er altså meget normalt at man ikke hele tiden mærker liv i den uge du er i... Der er så meget plads i nu, så du skal ikke været så bekymret for at der er noget galt... MIn baby han sparker ind imelle ned i mod min numse og det er først i de her uger jeg har kunne mærke at han gør det, efter som der er mere kræft i hans sparken... Og hvis du er megt aktiv så sover de som regl, da man vugger dem i søvn.... Har selv haft det som dig, prøv og lig dig i din seng og vend dig lidt fra side til side, læs en bog og slap helt af så plejer de at blive aktive... Nogen gange kan man godt piske sig selv helt op, men man skal bare tage det med ro.... Selv om det er svært til tider... smiley

  • #7   20. nov 2010 Fik du gang i hende, eller måtte du ringe til FG.

  • #8   20. nov 2010 jeg fik lidt gang i hende lige før jeg sku sove, og her idag indtil videre har jeg mærket hende som jeg plejer... nok bare mig der er lidt for nervøs... er sku så bange for der går noget galt....

  • #9   20. nov 2010 Det var godt.
    Jamen jeg kender helt sikkert hvordan du havde det. Jeg har kontaktet FG 2 gange, da jeg den ene gang havde kræftige pluk veer, og anden gang fordi jeg ikke havde mærket lig overhovedet den dag.

    Jeg kom derind begge gange, og alt var ok. Men JA FOR HYTTEN man bliver rigtig bange.


  • #10   20. nov 2010 Du kan jo spørge din jordemoder med hensyn til at der er lidt stille til tider.... Min jordemoder sagde til mig sidste gang jeg var hos hende at i de kommende måneder som jeg går i møde vil der også komme lidt mere ro på, da pladsen begynder at blive træng.... Og det kan også være svært at mærke liv hvis der er meget plads til den lille, så fiser de jo rundt der inde... Man skal tænke positivt da man ellers kan piske sig selv helt op over det, har jeg selv gjort og han har det sku fint... smiley Det var godt at du fik mærket lidt til hende.....

Kommentér på:
hvornår skal man være bekymret?

Annonce