{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

At gå over termin {{forumTopicSubject}}


Synes hele min graviditet er gået mega hurtig, og tiden bare er fløjet afsted. Lige indtil et par dage før termin. Og nu synes jeg nærmest bare hver time føles som en evighed.

Ved slet ikke hvad jeg skal få tiden til at gå med. Gør rent hver dag, går med hundene, tager ud til hesten osv. Og alligevel er jeg ved at blive skør. Iiihhh hvor er det bare ikke sjovt at gå over termin.

Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg - havde nok bare lige brug for at komme ud med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At gå over termin
  • #1   23. nov 2010 Selvom der over 2 år siden jeg gik som du gør nu, så kan jeg udemærket huske det ..

    Sender dig noget ve-støv smiley


  • #2   23. nov 2010 Kender det alt for godt ! smiley
    Jeg bliver dog sat i gang fredag . smiley
    kan dog ikke lade være med at tænke på hvad vi lige skal gøre hvis jeg går i fødsel i dag eller i morgen . Her i østjylland hvor jeg bor er der sneet helt til ! smiley det er typisk ..

    Det er vildt at tænke på at mit liv er helt anderledes på mandag, hvis ikke før .. smiley glæder mig men er også rigtig bange .


  • #3   23. nov 2010 Anna : godt man ikke er den eneste der har eller har haft det sådan. smiley

    Ninna : Åårh typisk. Her sneer det også. Men bliver ikke liggende. Ja det er vildt at tænke på. Men også dejligt at du ved du bliver sat i gang fredag hvis ikke der er sket noget inden. smiley


  • #4   23. nov 2010 Kristina - hvornår skal du til JM igen ?
    For tror du ikke at du får en tid til igangsættelse der hvis der ikke sker noget inden ? smiley


  • #6   23. nov 2010 Ninna : d. 30. Så vil hun lave en hindeløsning hvis jeg er moden nok og så skulle ci tage den derfra. Hun ville i hvert fald forsøge det før igangsættelse. For hun sagde det kunne være meget hårdt for kroppen, når det var kunstigt smiley men håber der sker noget inden selvom jeg tvivler. Tror hin bliver en december baby.

    Rikke : tusinde tak. Håber det hjælper lidt Hehe. For nøjs det er frustrerende smiley


Kommentér på:
At gå over termin

Annonce