941 visninger
|
Oprettet:
At gå over termin {{forumTopicSubject}}
Synes hele min graviditet er gået mega hurtig, og tiden bare er fløjet afsted. Lige indtil et par dage før termin. Og nu synes jeg nærmest bare hver time føles som en evighed.
Ved slet ikke hvad jeg skal få tiden til at gå med. Gør rent hver dag, går med hundene, tager ud til hesten osv. Og alligevel er jeg ved at blive skør. Iiihhh hvor er det bare ikke sjovt at gå over termin.
Ved egentlig ikke hvad jeg ville med dette indlæg - havde nok bare lige brug for at komme ud med det
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Sender dig noget ve-støv
mar 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 133 Svar: 521
Jeg bliver dog sat i gang fredag .
kan dog ikke lade være med at tænke på hvad vi lige skal gøre hvis jeg går i fødsel i dag eller i morgen . Her i østjylland hvor jeg bor er der sneet helt til ! det er typisk ..
Det er vildt at tænke på at mit liv er helt anderledes på mandag, hvis ikke før .. glæder mig men er også rigtig bange .
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 1.053
Ninna : Åårh typisk. Her sneer det også. Men bliver ikke liggende. Ja det er vildt at tænke på. Men også dejligt at du ved du bliver sat i gang fredag hvis ikke der er sket noget inden.
mar 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 133 Svar: 521
For tror du ikke at du får en tid til igangsættelse der hvis der ikke sker noget inden ?
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 1.053
Rikke : tusinde tak. Håber det hjælper lidt Hehe. For nøjs det er frustrerende
At gå over termin