{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.277 visninger | Oprettet:

Hmmm er det optakt til veer???? {{forumTopicSubject}}

Jeg er 37+1 henne i dag og har termin 19. dec.

Efter afhentning af vores datter i DP, var vi ude at handle før turen gik yderligere hjem over..... Da vi er på vej ud af butikken og henover p-pladsen til vores bil med varene, min mand går med indkøbsvognen med varene i og vores datter sidende..... Pludselig får jeg et jag (bedst forklaret som en der slog mig indvendigt og det mundede ud ned i skeden) AVVVV siger jeg bare og griber fat i manden står bomstille i minimum 5 min. og lidt ned i knæene uden at kunne rokke mig fra stedet.....
Hele køreturen hjem har jeg det vildt underligt med lidt smerter og den lille fyr rumstere enormt meget inde i maven.....
Efter vi er kommet ind kan jeg mærke der sker noget igen ala plukveers smerter, maven spændes op endnu engang, men smerterne er plantet mere forneden fra navlen og nedefter.....
Dette sker ca 7-8 gange henover 1½-2 timer, inden jeg kommer over på sofaen og ligger mig ned.....

Hvorfor jeg spørger, er fordi ved min sidste graviditet, havde jeg vandafgang før mine veer dukkede op ca 5-6 timer efter.....

Håber nogen kunne have et bud??

Detskal lige nævnes jeg ringede til svanger, men JM mente at det godt kunne lyde som begyndende/optakt til veer, og at jeg er så langt henne at de ikke vil stoppe det..... Imorgen skal jeg til vægtscanning af vores lille dreng og snak med en læge, som var aftalt før dette....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmmm er det optakt til veer????
Kommentér på:
Hmmm er det optakt til veer????

Annonce