1. feb 2009 Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
Lægesamtale idag og vægtscanning..... {{forumTopicSubject}}
Jeg havde tid til en ekstra vægtscanning idag og samtale med læge.....
Jeg er 37+2 idag og bette fyren blev vægtscannet til 3762g og symfusemål til 40cm..... Ikke noget at sige til man føler man er ved at spænges og helt spændt ud i ens hudlag henover maven.....
For 15mdr siden fødte jeg via akut kejsersnit vores dejlige datter, og dette gør de også har et ekstra kig på mig under denne fødsel og fordi vores datter vejede 4700g og 56 cm lang ved fødslen, og jeg hun kom på 12 dagen over terminsdatoen....
Jeg kunne godt mærke på den kvindelige læge at hun ville anbefale et planlagt kejsersnit istedet for mit eget ønske med at føde selv..... Men hans vægt str gør mig noget nervøs for det, da jeg har termin d. 19 dec, og hvor stor kan han ikke nå at blive endnu..... De vil ikke gøre noget aktivt før efter min terminsdato, da de helst ser jeg selv går i fødsel.... Men det vil ikke blive med igangsætning men via planlagt kejsersnit..... Så hvis jeg ikke føder af mig selv ja så ender jeg ud i et kejsersnit.....
Mit minus med kejsersnittet er, at så må jeg ikke løfte på vores datter de næste 8 uger efter, og da hun kun lige er blevet 15 mdr, vil dette blive noget af en udfordring..... Det heldige er min mand er pt arbejdsløs og arbejdssøgende så her ville han kunne hjælpe.....
Hvis jeg siger ja til et planlagt kejsersnit, ville det blive udført ugen før terminsdatoen altså i uge 39 ca.....
Hvad ville I vælge?? Er helt i vildrede.....
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
mar 2008
mar 2008
Min mor har gjord det 2 gange, og hendes ar er alle 3 fine ar....
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 765
mar 2008
Jeg er træt af, at fordi du ikke lige har kunne løfte dit første barn før 8uger efter eller hvor længe det nu er man skal vente, så skal vi andre ha på puklen fordi vi har kunne..... Jeg har som alene mor ikke de samme luksuser som dig der har 2 ekstra hænder, og ergo er faktum at Noah er løftet på, første gang 3 dage efter kejsersnittet, som var lige tidligt nok, og 10 dage senere ca, var vores hverdag genoptaget, og Noah blev løftet på af sin mor, som var alting normalt, for sådan er realiteterne bare her hjemme.... Uanset hvad, så skal folk da både ha skræk historierne så vel som solstråle historierne, for, for nogen af os er livet med 2 børn efter et ks gået ganske fint...
Ja, jeg har en skramler efter selve mit pks, men trods det, så har jeg da klaret mig fint.... Kedeligt du mere eller mindre har været imobil efter dit ks, men det er langt fra alle der har det sådan efterfølgende...
Mit aks gik bedre end min venindes fødsel, og mit forløb efter pks var bedre end min venindes efter forløb af hendes fødsel... En fødsel er bestemt ikke lykken altid heller.... Det synes jeg bare tit du glemmer...!uanset hvad skal man virkeligt overveje for OG imod ved BEGGE dele!..
Undskyld mit sure opstød, men prøv dog lige at se realiteterne fra en anden side af, bare en gang i mellem ikk...
Lægesamtale idag og vægtscanning.....