1.137 visninger
|
Oprettet:
ja så blev det min tur.. {{forumTopicSubject}}
.. til at kunne få 'noget' ud af babserne:) Jeg skriver 'noget' fordi det der kan trykkes ud er sådan noget gennemsigtigt noget, lidt tykkere end vand?? Er det normalt:)? Synes måske det har et MEGET svagt hvidligt skær, men ellers er det bare sådan noget tykt vand.
En anden ting.. er jeg den eneste der har øget udflåd og at det er helt mælkehvidt? Ved godt det ikke er så hyggeligt et emne, men aaarhg hader det:)
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 183
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 115 Svar: 825
jun 2010
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 266
Har nøjagtig samme type "snask" i kartonerne (mine brysters nye nick-name for mobbe min kæreste som ikke altid husker at lade dem være i fred *griner*)
og udflåddet har jeg haft i månedvis...
Det hedder meget belejligt graviditets udflåd *griner*
Så længe der ikke er noget der lugter "dernede" er der ingen grund til bekymring
Min veninde som selv har barn har rådet mig til at købe en pk. amme indlæg at have liggende, for i følge hende "Så går der nok ikke længe før de kan beguynde at løbe lidt" og amma indlæg skal man jo sandsynligvis bruge om en 3 mdr´s tid (i vores tilfælde)
Dem jeg har købt koster en 20ér for for stk. i Netto, de kan sikkert fås billigere, menjeg synes en 20ér er ok.
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 183
jun 2010
Der er ikke noget der lugter så det er altid noget, synes bare det er møg træls, for at sige det på godt jysk:). Men vil da ha købt nogle ammeindlæg så jeg ikke ligepludslelig lækker mens jeg mindst venter det. Synes godt nok det er irriterende, man føler sig ikke så dejlig når man har sådan noget udflåd.. :(. Nå men skidt pyt:)
Sabrina- nej selvfølgelig gør du ikke det:). Men tak for svar, rart at vide at det er vigtigt for den bette.. så nu vil jeg da lade det være så længe det selv vil blive derinde. Det er heldigvis ikke begundt at løbe:)
sep 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 266
Men ja vi vil jo gerne have resultatet af vores anstrengelser, så vi må tage det ene med det andet
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 41 Svar: 932
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
Man producere meget, det er som med mælken når den kommer, jo mere du "tanker" af babserne, jo mere stimulere du produktonen:) Tag det fra en som har haft råmælk i begge graviditeter siden uge 15, og har ammet i 1 ½ år! :))
Har som sagt haft råmælk længe, men siden forleden dag, har venstre babs dryppet nogle dråber uden jeg overhoved har mæ´rket noget, lidt irriterende hehe.. Fik næsten "ødelagt" vores seng dengang jeg ventede Malou , da det løb om natten
jun 2010
ja så blev det min tur..