21. jun 2009 Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 123 Svar: 832
Puha, en tur =/ {{forumTopicSubject}}
Jeg var til JM igår og hun sendte os ud på fødegangen da mit blodtryk var højt og blev bekymret da jeg sagde at baby var mindre aktiv end normal. Vi tog så på FG i Haderslev og jeg fik kørt kurve, tjekket urin og blodtryk, blodtrykket var stadig for høj og der var nu 2 + ved protein hvor jeg hele tiden har lagt på 1 +. En læge kom så og kiggede på mig og sagde at hun ville sende os til Sønderborg, da det er der jeg skal føde og hende mening var at hvis jeg sku føde i Haderslev var jeg blevet sat i gang. Så vi tog til Sønderborg og jeg blev tjekket igennem igen, de ville så ikke sætte mig i gang men ville ha mig til at sove der også se hva prøverne viste i dag. Blev tjekket her til morges og kom til scanning, der ku de se at baby ikk vejer omkring de 3500 g som 2 jordmødre skød til igår men kun 2791 g. og der manglede lidt fostervand. Ellers er prøverne fine, så blir heller ik i dag sat i gang. Jeg har så fået lov og tage hjem og på søndag aften ska jeg derned igen også mandag blir jeg sat igang, medmindre baby melder sin ankomst i weekenden =D
Puha, sys godt nok det var noget af en tur og er stadig rundt på gulvet, men nyder nu og ha weekenden her hjemme i ro =)
Har termin i dag =D
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
kunne de sige noget om størrelsen?? Det er da meget at skyde fejl...
Du har det fint nok eller?
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 123 Svar: 832
Lægen på sygehuset i dag sagde at hun ville helst ha at fødselen selv gik i gang og derfor er jeg ik blevet sat igang i dag. Men da der ik er så meget fostervand vil de heller ik vente for længe.
Ærger mig da lidt over at jeg ik ka føde på Haderslev for så var jeg blevet sat igang igår, men nu ska weekenden bruges til hvilen og afslapning også er vi klar til baby på mandag =)
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Vil sige det da både er på godt og ondt du ikke er blevet sat igang, ja baby kan bruge dagene på at tage på, men det kunne jo også være (ikke at jeg siger at det er sket for din baby) at moderkagen er ved at sige stop og derfor ikke giver så meget næring til barnet mere, sådan var det med min søn.. Håber da selvf. ikke at det er derfor din baby ikke er større..
jun 2009
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Nå det var dejligt at hører at de tjekkede for at alt sku være i orden.. Det var heller ikke for at jeg vil gøre dig bange ved at skrive sådan, håber bare jm'erne er mere opmærksomme end med viktor..
jun 2009
Linda: Ja det er vildt dejligt og tænke på og kæresten er os helt oppe og kører over det =D
Puha, en tur =/