24. mar 2008 Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
PUHA en tur på brændsårs agd:( {{forumTopicSubject}}
ej stakkels lille basse som om han ikk snart har været udsat for nok,,så måtte han med blink på brændsårs afd i går 730:( HULK
for engang skyld stod mine børn op kl 630 isteden for kl 5 så havde jo lidt travlt .. så for lyn hurtigt givet dem morgenmad og lasse tøj på fpr hældt en kop neskaffe op som jeg ku drikke mens jeg tog tøj på ..
lasse som kan tag nogen skridt nu står så helt op a mig og hænderne på bordet så rykker jo med et ben i buksene min kaffe ind på midten tror jeg line kommer så for a få hjælp til a få armene ud a ærmerne på blusen så vender blikket max 2 sek da jeg ud a øjnkrongen ser min kop med kaffe vælter lige ned over lasse som syntes han oz sku ha sig en kop morgen kaffe .. ..
heldigvis har mor haft første hjælp så får skubbet en panisk line og et sofabord væk og få med en alt tøj a og ud under vand som er en helvde tid om a blive temperet og heldigvis kom claus og sku hente noget tøj mens jeg stå med ham under vandet så får ham til a skylle ham mens jeg ringer 112 ,, de stå her så 5min efter med blink og det hele .. guskelov savler han så meget pt pga tænder så plastikket bag på hage smækken har tag det så hans mave ikk er blevet forbrændt oz,, men hele venstre arm er helt brændene rød og bobler..
men guskelov er det kun eller ikk kun MEN de siger på sygehuset og sygehusets læge fordi jeg regeret så hurtigt og viste hvad jeg sku gøre har jeg stoppet forbrændingen så hurtigt så det ser ud som det er så overfladisk a ham temligt sikkert ikk får nogen ar efter det self ku de ikk lovet det før forbending sklal a om 10 dage men det så meget sådan ud så det håber vi jo på..
men han er jo heldigvis sej så han var allrde glad da vi ankommer på brændsårs afd .. og tanker fløj bare rund i hovdet på a nu tænker de sikkert a jeg mishandler ham og sådan men det gjore de heldigvis ikk ..
mun puha en forskrækkelse min lille bassemand..
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Men godbedring til ham.
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 326 Svar: 3.400
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Jeg har også tænkt på, hvordan det kommer til at gå med min næste. Tænk, hvis jeg får et barn, der er syg, eller sådan noget. Jeg er ikke gravid og vi skal ikke have nummer to nu, men jeg tænker så meget over det.
mar 2008
han er sååå forsigtigt og vil helst bare sidde og kys og nusse og kigge i en bog og han kommer bare til skade alligevel i aftes løb gå vognen a med ham så han fik et blåt øje ..
tøserne der i mod har der været fuld knald på og aldrig har de været på syge huset ikk engang med hul i hovdet .. alså de har fået nogen knubs undervejs i form a blå mærker og hud afskrabinger og sådan med ikk noget vildt,, så er begyndt a tro det er fordi de er så vilde der ikk sker dem noget.. he he..
mar 2008
feb 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 91
mar 2008
mar 2008
mar 2008
mar 2008
PUHA en tur på brændsårs agd:(
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside