{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.241 visninger | Oprettet:

Utro mand mens kæresten er gravid {{forumTopicSubject}}

Hej tøser håber at I kan svare mig på om der er nogen kønssygdomme der kan skade et foster?

jeg har ikke haft en kønssygdom, jeg har bare lige for et par timer siden fundet ud af at svi... øh min datters far var mig utro da jeg var 7 mdr henne. Fik det selvfølgelig ikke at vide af ham selv og han ved ikke at jeg ved det.
Jeg ved ikke om de kun har kysset eller været i seng sammen men tænk nu hvis jeg havde fået en kønssygdom af ham der kunne have skadet min datter mens hun lå i maven.

ville bare gerne oplyses om der fandtes nogen der skader fostre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utro mand mens kæresten er gravid
  • #1   27. dec 2010 troede bare at det var det eneste han ikke havde gjort mod mig. Så har jeg hele tiden gået og sagt: "Ja det eneste han ikke har gjort af lede ting mod mig er at være utro"

    det har han så.. så mangler der ikke rigtig noget


  • #2   27. dec 2010 ved at hvis du havde fået klamydia kunne det have smittet hende i øjnene osv og ellers selvf hiv

  • #4   27. dec 2010 Jeg kan så fortælle af hvis man har klamydia smitter det under fødslen! Børn kan få det i deres øjne & det påvirker synet. det opdages som betændelse! kan skrive under på det ikke er rart for baby hvis det sker. min veninde glemte lige af beskytte sig da hun var gravid & smittede hendes datter..

  • #5   27. dec 2010 hvis klamydia ik er skadeligt for gravide eller fostret hvorfor blir man så tjekket for klamydia når man kommer til lægen. jeg er blevet tjekket alle 3 gange og her sidste gang også for syfilis og hiv... så et eller andet må det jo have at sige...

  • #6   27. dec 2010 hehe ja det havde jeg så ik læst smiley

  • #7   27. dec 2010 Jeg tror ikke han var i seng med hende, de kyssede vist bare, men ville gerne vide om hvis han havde været, (ved jeg i princippet heller ikke om han har og når jeg spørger ham i morgen får jeg nok heller ikke sandheden, han vil nok benægte)
    om det kunne gøre skade på hende. Jeg har aldrig prøvet at have en kønssygdom før så tror ikke jeg har en. Har ingen tegn på noget, og Papaya har aldrig haft øjenbetændelse. Men måske skulle jeg tjekke alligevel. Som sagt ved man jo ikke om han fortæller sandheden alligevel.

    og er der ikke noget med at klamydia kan være symptomfrit? eller passer det ikke helt?

    der er jo nogen ting man kan blive ramt af under graviditet som kan skade hjernen osv. så tænkte at det kunne være at det kunne være der var skadelige kønssygdomme for et foster hvis moderen fik det mens hun var gravid


  • #8   28. dec 2010 Vil så lige tilføje at det at du har fået kejsersnit, det mindsker rigtig meget chancerne for du har smittet, HVIS, du naturligvis er blevet smittet med det stads... Det bedste råd jeg kan give dig er at gå til lægen og få undersøgt jer begge søde... Føj for et svin han da er!

  • #9   28. dec 2010 Sonne:

    Ja han er sgu en nar, og så med alle de andre ting han også har gjort eller været skyld i. Og nu skal jeg flytte fordi min udlejer vil sælge den her lejlighed og kunne fint låne sagde banken for min økonomi så fin ud og jeg havde intet lån ved dem. Kun et jeg har betalt af for længst. så jeg skrev under på lejekontrakten men så skulle jeg komme til møde derinde og der sagde han at han havde set at jeg var i RKI -hvilket jeg ikke selv anede for det har jeg aldrig været. Det var så for den benzinregning han forfalskede i mit navn, så de måtte slet ikke låne mig pengene alligevel.
    Så blev virkelig frustreret og gal over at hans l*** skal hæmme mig så lang tid efter stadigvæk. måtte i hast forsøge ved kommunen at søge om indskud med begrundelsen at min udlejer vil sælge lejligheden.
    Men så sagde kommunen at de slet ikke gik ind i det når jeg allerede havde skrevet under. Så nu står jeg og skal skaffe 29.500 kr og skal være ude inden 1 januar og nu aner jeg ikke hvor jeg skal bo med Papaya, for så ender jeg jo med at blive hjemløs med hende pga. ham også.
    Og aner slet ikke hvad jeg skal sige til de nye udlejere. Regnede jo med at jeg fint kunne låne de penge som banken selv sagde, og det kunne jeg jo så også hvis ikke jeg fik sådan en surprice med at jeg ikke kunne alligevel pga. ham.

    Jeg skal jo hurtigt have pakket alle mine ting men aner jo ikke hvad jeg skal gøre af dem.. eller af mig og Papaya.

    jeg fortalte hendes far i går at det sjov han har haft var skyld i at hans datter blev hjemløs nu og så skrev han:
    "Jeg gider ikke høre på dig når du begynder på det pis, så er det dig der ødelægger det gode humør"

    blev så gal for det er tilsyneladende det eneste han tænker på. Ikke at få ødelagt sit humør, selvom det hele er hans skyld. Og kunne ikke nå at svare for han loggede af omgåede.

    Det var en time efter jeg fandt ud af at han havde været mig utro dengang men sagde ingenting til ham. Vidste heller ikke hvad jeg skulle sige så lod det ligge..


  • #10   28. dec 2010 Kan du ikke skynde dig at få betalt benzin regningen?
    Man kommer ud af rki så snart det er betalt, det mener jeg da?
    Så ku det være banken var til at snakke med.


  • #11   28. dec 2010 hvis du skyner dig af betale din regning i rki så kommer du ud af det med det samme smiley
    Men føj en nar.. hvis det evt kom der til kunne du så ikke bo ved en go veninde? eller dine forældre??


  • #12   28. dec 2010 Jeannie - gud hvor er det bare pisse forfærdeligt, øv hvor er jeg ked af det på dine vegne! Ville ønske jeg ku hjælpe med noget, men tror desværre det er umuligt...
    Kan godt forstå du er vred... Jeg var os blevet splitter ragende tosset hvis jeg havnede i RKI grundet et andet menneskes fejl!!!!


  • #13   22. jan 2011 Jo jeg har bare slet ikke lyst til at betale den regning når den er på 9000 kr og han har gjort det med fuldt overlæg og udemærket vidste det og skyndte sig at bruge løs inden jeg opdagede det..
    Men det ender jo nok sådan alligevel desværre.. han betaler bare heller ikke faderskabsbidrag og han køber ALDRIG så meget som et stykke tøj til hende eller andre ting.. jeg skal give hende mad med når hun skal hjem til ham en weekend.. og tøj selvfølgelig. Alt for min egen regning som han ikke selv spytter i til forsørgelse af sig datter med.

    Det med lejligheden, det endte med at jeg ikke turde tage telefonen for anede bare ikke hvad jeg skulle sige til dem. Skulle jo betale indskud for at måtte flytte ind og havde skrevet under. Det endte med at min kæreste pludselig sagde at jeg kunne låne 16.000 kr af hans forældre og så snakkede han med udlejerne og lavede en aftale om at resten kom senere. Så er flyttet ind smiley

    det er bare træls at skulle til at betale 9000 kr for hans fuskregning han lavede i mit navn for jeg er i forvejen i gang med at betale 15.000 kr af som han også fik vippet over på mig af hans gæld..


Kommentér på:
Utro mand mens kæresten er gravid

Annonce