806 visninger
|
Oprettet:
Kvalme og opkast {{forumTopicSubject}}
Er nu i uge 6+2 og har haft kvalme næsten fra starten, men har kunne klare det nogenlunde med ingefærpiller. Men nu er jeg også begyndt at kaste op, gjorde jeg også sidste gang, er der nogen der har nogle råd, hader det simpelthen!
jul 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 27 Svar: 220
Skriv endelig hvis du finder noget der hjælper eller har nogen gode råd
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
Og du siger også lige til hvis du kan noget smart
jul 2009
jul 2009
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Opkastning det er bare noget man desværre må tage med - det er så klamt og jeg hader det os.. jeg havde kvalme op til 10.uge og derefter tog jeg lige opkastning til uge 16 tror jeg det var ca.. så det er bare at holde op i nakken og sige det skal nok blive bedre. husk hvis du kaster meget op kan du få medicin fra din læge
Jeg tog jern piller dem som apoteket har i gravitamin gruppen - dem snakkede jeg med min JM om at det var dem som gjorde jeg brækkede mig hele tiden - da jeg stoppede på dem var der ingenting !!
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 302
Men ellers var jeg sygemeldt fra dag et af graviditeten da det er nødvendigt med masser af hvile og væske. Cola som er afbruset i et glas kunne virke lidt og ellers et lille knækbrød med smør i små bidder.
Jeg lå også ned og spiste om morgenen inden jeg stod op.
men der er ikke andet at gøre end at tænke det kun er en periode og hvad der kommer ud af det
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Kvalme og opkast