{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvalme og opkast
  • #1   10. jan 2011 Åhh følger lige med dig her, har selv oprettet det samme indlæg på minmave i dag! Jeg er selv 6+4 i dag, og har egentlig kun døjet med kvalmen lige indtil i dag, hvor jeg bare kaster op hele tiden :s
    Skriv endelig hvis du finder noget der hjælper eller har nogen gode råd smiley

• #2   10. jan 2011 Ja det er simpelthen til at blive åndsvag af, men i det mindste fjerner det kvalmen for et par timer, kan jeg huske fra sidst og man ender faktisk med at få lidt kontrol over det. Jeg gik ud at kastede op inden jeg skulle nogle steder.
    Og du siger også lige til hvis du kan noget smart

• #4   10. jan 2011 Charlotte, du kan tro jeg siger til hvis jeg finder noget smart smiley Tror jeg vil prøve det der seaband (hvis det er sådan det hedder) bare for at se om det ikke kunne tage lidt af kvalmen og opkasten. Ellers får jeg da aldrig passet mit arbejde:)

• #6   10. jan 2011 Åhh det lyder godt Louise - så må kærsten afsted på apoteket, er det ikke det eneste sted man kan få dem? Jeg kan i hvert fald næsten ikke rejse mig uden at blive svimmel og få kvalme..

• #8   10. jan 2011 seaband gjorde min kvalme meget værre - så nogle virker de ikk på smiley
    Opkastning det er bare noget man desværre må tage med - det er så klamt og jeg hader det os.. jeg havde kvalme op til 10.uge og derefter tog jeg lige opkastning til uge 16 tror jeg det var ca.. så det er bare at holde op i nakken og sige det skal nok blive bedre. husk hvis du kaster meget op kan du få medicin fra din læge smiley
    Jeg tog jern piller dem som apoteket har i gravitamin gruppen - dem snakkede jeg med min JM om at det var dem som gjorde jeg brækkede mig hele tiden - da jeg stoppede på dem var der ingenting !!

• #9   10. jan 2011 Seaband havde desværre heller ingen virkning på mig. Jeg fik akupunktur ude på hospitaelt i odense og til sidst nogle piller for at stoppe det.
    Men ellers var jeg sygemeldt fra dag et af graviditeten da det er nødvendigt med masser af hvile og væske. Cola som er afbruset i et glas kunne virke lidt og ellers et lille knækbrød med smør i små bidder.
    Jeg lå også ned og spiste om morgenen inden jeg stod op.

men der er ikke andet at gøre end at tænke det kun er en periode og hvad der kommer ud af det smiley

• #11   10. jan 2011 ja cola det hjalp mig meget !!!

Kommentér på:
Kvalme og opkast

Annonce