{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kvalme & opkast
  • #2   12. okt 2011 Ja det er mega træls ! Det er lidt svært at være super glad når man skal ha det så dårligt ! - er glad for at være gravid ingen tvivl om det ..
    Nej er blevet nød til at blive hjemme en del så har en del fraværd. :s kan ikke koncentrere mig når jeg har det sådan. Og får mega kvalme når jeg sidder så ret op..
    Og nu hvor jeg kaster op magter jeg det ikke.. Føler mig helt afkkræftet .. smiley

Piv

• #3   13. okt 2011 Min læge spurgte om jeg ville ha et nummer til noget akupunktur i maven, men hader nåle, så takkede nej.
    Prøv at høre din læge ad, om d kan bli henvist til noget akupunktur evt ?

• #4   13. okt 2011 Har fået nummeret på en akupunktør men er pisse bange for nåle så det er jeg hoppet over smiley

Har kvalme hele døgnet :S har prøvet både kiks og knækbrød ved sengen og alt muligt andet .. Intet virker.

Må nok bare have tålmodighed og satse på at det går over. Håber bare jeg snart stopper med at kaste op for det er da bare for klamt..

Takker for jeres svar smiley

• #5   13. okt 2011 Puha, jeg ved hvordan du har det smiley

Jeg selv har kvalme konstant, er dog så heldig at det bliver ved det, jeg kaster ikke op.

Jeg synes mandler hjælper en smule, det kan være du skal prøve det?

• #6   20. okt 2011 Hej igen smiley
    Lige en update her fra.
    Da jeg syntes jeg havde prøvet alt og stadig bare fik det værre og værre bestilte min kære mor en tid til zoneterapi til mig.
    Var til zoneterapi mandag havde det stadig dårligt resten af mandag. Har aldrig haft det så dårligt som jeg havde det tirsdag. Følte jeg skulle besvime og kastede op og havde det generelt afskyeligt.
    Onsdag og idag har jeg haft det meget meget bedre og har ikke kastet op. smiley føler langt om længe at jeg er ved at få lidt energi tilbage smiley
    Og hurraa jeg har fået mad !!!! Har lyst til mad for første gang i 3 uger ! smiley oh happy day smiley

Vil klart anbefale zoneterapi hvis andre har det ligeså elendigt og ikke tør akupunktur.

• #7   20. okt 2011 Dejligt at høre smiley

• #9   20. okt 2011 Har godt nok også været glad idag smiley Hehe
    Meen jeg kan godt mærke at jeg stadig skal tá det meget roligt, har været noget i underskud af både mad og væske.. Håber bare ikke bønnen har taget skade af det ..

• #11   21. okt 2011 Haha. Lille dig for en kæmpe baby , og store mig får en mini baby smiley det ku være kønt.
    Ej de bliver forhåbentligt en passende størrelse begge 2 eller hvor mange der nu gemmer sig i vores maver ! smiley
    Er seriøst spændt på hvor mange der er ! smiley synes bare der er evigheder til jeg skal scannes.. Skal jo først til første lægeundersøgelse på tirsdag :0
    Hvor lang vente tid er der så på NF?

Kommentér på:
Kvalme & opkast

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce