759 visninger
|
Oprettet:
Kvalme & opkast {{forumTopicSubject}}
hejsa!
Er der nogle af jer der har nogle råd -et eller andet mod kvalme? Synes jeg har prøvet alt, men det bliver værre og værre..
Er sågar begyndt at kaste op - hele tiden. Selv et glas juice kommer retur.
Undskyld mit klynkeri!
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 44
Nej er blevet nød til at blive hjemme en del så har en del fraværd. :s kan ikke koncentrere mig når jeg har det sådan. Og får mega kvalme når jeg sidder så ret op..
Og nu hvor jeg kaster op magter jeg det ikke.. Føler mig helt afkkræftet ..
Piv
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 12 Svar: 94
Prøv at høre din læge ad, om d kan bli henvist til noget akupunktur evt ?
apr 2011
Har kvalme hele døgnet :S har prøvet både kiks og knækbrød ved sengen og alt muligt andet .. Intet virker.
Må nok bare have tålmodighed og satse på at det går over. Håber bare jeg snart stopper med at kaste op for det er da bare for klamt..
Takker for jeres svar
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
Jeg selv har kvalme konstant, er dog så heldig at det bliver ved det, jeg kaster ikke op.
Jeg synes mandler hjælper en smule, det kan være du skal prøve det?
apr 2011
Lige en update her fra.
Da jeg syntes jeg havde prøvet alt og stadig bare fik det værre og værre bestilte min kære mor en tid til zoneterapi til mig.
Var til zoneterapi mandag havde det stadig dårligt resten af mandag. Har aldrig haft det så dårligt som jeg havde det tirsdag. Følte jeg skulle besvime og kastede op og havde det generelt afskyeligt.
Onsdag og idag har jeg haft det meget meget bedre og har ikke kastet op.
Og hurraa jeg har fået mad !!!! Har lyst til mad for første gang i 3 uger !
Vil klart anbefale zoneterapi hvis andre har det ligeså elendigt og ikke tør akupunktur.
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 12 Svar: 94
apr 2011
Meen jeg kan godt mærke at jeg stadig skal tá det meget roligt, har været noget i underskud af både mad og væske.. Håber bare ikke bønnen har taget skade af det ..
apr 2011
Ej de bliver forhåbentligt en passende størrelse begge 2 eller hvor mange der nu gemmer sig i vores maver !
Er seriøst spændt på hvor mange der er !
Hvor lang vente tid er der så på NF?
Kvalme & opkast
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside