{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.077 visninger | Oprettet:

føler mig ikk gravid trods 19+ {{forumTopicSubject}}

Hej piger

Ja har før haft skrevede men.

1 jeg føler mig slet ikk gravid selvom jeg er 19+ jeg kan ikke mærke den lille dog kan jeg mærke mit maveskin ikke rigtig føler med hi men ingen uro i maven opkast eller dårlige men.

2 mine bryster løber en gang imellem ikke ret meget men et par dråber his og her tro det når jeg snakker baby eller ser det.

3 hvornår mærker jeg den llille i maven? skal ind og scannes i næste uge på onsdag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  føler mig ikk gravid trods 19+
  • #1   13. jan 2011 Smiler, nyd du bare at du ikke føler dig gravid, det skal hurtig nok komme. Jeg mærkede liv første gang unge 19, men min livmoder lå osse bagudvendt.

• #2   13. jan 2011 jeg var 20 + før jeg mærkede den lille, og ihh hvor var det træls, men da jeg blev scannet ved uge 18 fik jeg afvide at det var fordi min moderkage lå foran, så var der en forklaring på at jeg ikke mærkede ham smiley så bare rolig det skal nok komme, og så vil du mærke den lille flere gange om dagen smiley

• #3   13. jan 2011 Pyha er 6+5 og føler mig alt for gravid, kvalme, opkast osv.
    Hvis du er nervøs så tag en tur forbi den jordmoder og snak med hende om det:o)

• #4   13. jan 2011 jeg er L pige hihi men jeg kan mærke sådan en kilden som om en sidder og nusser ens mave he ..

jeg håber jeg snart mærker den for er lidt "skuffet" over jeg ikk føler mig gravid hhi

• #5   13. jan 2011 jeg har det lidt på samme måde - jeg har maven som bevis og nu lægens ord på tingene er som det skal være - var til MD tidligere idag nemli. men man føler sig bare ikk gravid nogle dage.. jeg kastede dog op til aften som kom meget bag på mig da jeg ikk har gjort det i 14 dage smiley

Men i uge 24 skal man kunne mærke liv hver dag hvis ens moderkage ligger rigtigt smiley

jeg mærker meget meget få gange spark - men de er der og de har det godt smiley

• #6   13. jan 2011 jeg er en L pige og ja mærkede liv omkring uge 20 +men havede det lige som dig men bliver nervøsog går bare og venter på de bobler elers små spark smiley men det kommer smiley

• #7   13. jan 2011 Jeg er 18+2 - føler mig mega gravid. Men jeg har jo også både kvalme og kløe og ligamentsmerter...
    Mærker måske liv meget sjældent. Men kun som en lille bobbel eller lignende.
    Min veninde siger at jeg skal være tålmodig, hun mærkede heller ikke liv før hun var over 20+ - og min jordmor siger det samme.

• #8   13. jan 2011 Jeg mærkede intet før uge 23, vidste så heller ikke at jeg var gravid, ved ikke om det har noget med det at gøre? Men har da veninder der har sagt, at de ku mærke liv omkring uge 18 / 19.
    Er sikker på det nok skal komme, nyd det så længe du ikke bliver sparket i ribben eller der sidder en fod eller hånd i klemme under ribben smiley

• #9   14. jan 2011 jeg mærkede først ordenlig liv i uge 23 eller 24, da jeg har en foranliggende moderkage..... de kan fortælle dig til skanning og den er foranliggende eller ej.....

det skal nok komme med at føle sig gravid når maven kommer smiley

du skal bare være glad for at du ikk er dårlig og kaster op smiley jeg har i begge graviditeter ikk kastet op eller været dårlig og jeg synes det er super rart smiley

• #10   14. jan 2011 tak for jeres svar he så vil jeg se stor frem til scanning på onsdag så kan hun nok fortælle mig hvordan moderkagen ligger i forhold til mærke liv osv.

jeg nyder det osse men min mave vokser og mange glo på mig som om hold da kæft hun blir fed he det går min lidt på men om nogen uger blir den jo større så kommer det nok til og line en gravid mave hihi

• #11   14. jan 2011 jeg føler også at flok kigger underligt på mig, når jeg går rundt i min vinterjakke... føler jeg ligner lunas telt haha..... men jeg ved med mig selv at jeg er gravid i uge 31 haha sååå de kan bare komme an smiley

ja for ligger den forean, er det sævre for barnet at sparke igennem alt afhændning af hvor tyk din moderkage er smiley

• #12   23. jan 2011 Nu er jeg 19+5 og jeg mærkede pludselig liv for en uges tid siden på vej til Norge om natten - de der små bevægelser som ikke rigtig er spark endnu, men som bare heller ikke er noget man ellers har mærket.
    Og nu mærker jeg liv hver dag, flere gange... så det skal nok komme.

• #13   23. jan 2011 jeg har lige været ude for blive scannet og min morderkager ligger forst så derfor kan jeg ikk mærke hende venter en pighe

• #14   23. jan 2011 tillykke smiley .. ja så kommer det snart at du kan mærke liv det er så spændene smiley

• #15   24. jan 2011 Hippo - jeg er også blevet scannet i dag - vi venter også en lille pige. Dejligt. Tillykke....

Kommentér på:
føler mig ikk gravid trods 19+

Annonce