{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Update: Vægt under graviditet {{forumTopicSubject}}

Link til mit indlæg: http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=46610

Jeg har nu fået svar på min blodprøve og den var helt okay. Der var så ikke noget med stofskiftet. Dog har jeg en urinvejsinfektion men den har jo ikke noget med min vægt at gøre.

Jeg er på en måde træt af at der ikke var noget i blodprøverne for jeg ville jo egentlig gerne have en grund til at jeg kun har taget 2 kg. på igennem hele graviditeten.

Nu må jeg så snakke med min jordemoder når jeg skal op til hende igen d. 1/3 og så må hun tage stilling til om jeg skal ind til en vægtskanning. Det håber jeg at jeg skal så vi kan få bekræftet om/at Lillebror har det godt derinde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update: Vægt under graviditet
  • #1   11. feb 2011 tror det er fordi du hænger dig meget i hvad de andre gravide har og tager på - hvad der er normalen osv.

    Havde du lidt på sidebenen i forvejen - vil bebs blot have taget derfra og ikke så meget fra det du som sådan spiser.

    Jeg var selv tynd da jeg vented frederic, men fik alligevel en velskabt dreng på 3200 g og 52 cm.

    Så med mindre at din jm er bekymret, må du gerne også være det. Men vokser den lille som den skal - aktiv som den skal - maven vokser som den skal osv. Så tænk ikke over at du kun har taget 2 kg på.



  • #2   11. feb 2011 jeg er godt nok ik sålangt men jeg har kun taget et ½ kilo på ca så tror det meget forskelligt


  • #3   11. feb 2011 Ved godt at der er stor forskel men når jeg tænker på at min førvægt lå meget normalt syntes jeg ikke det er meget.
    Da jeg ventede Nicoline tog jeg 10 kg. på under hele graviditeten. Det er jo meget normalt men jeg tror ikke på at jeg når derop og med det vægttab jeg havde da jeg var færdig med at amme (15-17 kg.) kommer jeg lige lovligt langt ned.

    Jeg må se hvad jordemoderen siger 1/3


  • #4   12. feb 2011 da jeg fandt ud af jeg ventede min datter tog jeg ca 11 kg på, og der var min ultimative graviditetsvægt 65kg.

    da jeg ventede min søn tog jeg kun 5 kg på og lå igen på omkring de der 65 kg.
    jeg fik at vide af lægen at jeg skulle spise noget mere fordi jeg ikke tog nok på og jada jada jada, men min jordemoder tog det meget køligt fordi han tog på som han skulle.

    og min datter tog ikke særligt meget på selvom jeg gjorde, og der var jeg til 6 scanninger og med min søn kun de obligatoriske.

    så jeg vil sige du skal ikke bekymre dig så meget der er også gravide der slet ikke øger deres vægt men stadig får børn på op mod 4 kg


Kommentér på:
Update: Vægt under graviditet

Annonce