{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

Er altså stadig meget forvirret!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo haft lidt mistanke om graviditet pga. mange symptomer, men det har være for tidligt for mig at teste. Nu her på dag 25 i min cyklus er jeg begyndt at bløde, ikke så kraftigt som jeg plejer syntes jeg, men heller ikke kun pletbløde. Jeg kan dog ikke forstå den kommer nu da jeg først ventede den sidst på ugen.. og jeg tester stadig negativt, men burde jo også først kunne teste sidst i denne her uge...

Hvis jeg ikke er gravid er der seriøst noget helt galt med min krop... jeg skal ringe til lægen i morgen, for at få en tid til test og samtale.. men nogen som har erfaringer med noget lign??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er altså stadig meget forvirret!!
  • #1   14. feb 2011 Nej jeg vil også sige at det må være din krop der har spilelt dig et puds... en negativ test+ mens tyder ikke ligefrem på en graviditet smiley
    Måske du bare har ønsket det så meget at du har fået symptomer?

• #2   14. feb 2011 Man kan sagtens få symptomer hvis man virkelig tror man er gravid. For 4 år siden var jeg overbevist om at jeg var gravid og følte virkelig jeg havde mange tegn. Så da jeg endelig testede vidste jeg jo godt at den var positiv. Lagde bare testen mens jeg lige ordnede mig, så kunne den lige ligge og blive positiv. Så var det ligesom bekræftet og blev fuldstændig paf da den var negativ. Tænkte at der da måtte være noget galt.. men fik så min menstruation dagen efter..

så din krop spilder dig nok et puds

• #3   14. feb 2011 Jamen det er jo stadig for tidligt for mig at teste... burde ikke kunne teste før sidst på ugen... og nej jeg fik først en ide om at jeg kunne være gravid efter jeg fik symptomerne. før jeg fik dem havde jeg ingen ide om det.

Derfor det undre mig meget...

men må se hvad lægen siger... syntes bare ikke jeg burde have kvalme, voldsomme brystspændinger, halsbrand, niv i underliv, og være så sindsyg træt uden det er en graviditet... har kun haft det sådan her én gang før, og det var da jeg var gravid med min datter.

men som sagt så passer det mig helt fint hvis jeg ikke er gravid, da det ikke er ønsket på nuværende tidspunkt, da jeg lige er startet på uddannelse, som jeg helst ville færdiggøre inden næste barn skal komme.

• #4   14. feb 2011 Jamen jeg har haft de symptomer rigtig længe... i ca 14 dage. Derfor burde det ikke være i forbindelse med mens + at jeg aldrig har oplevet det før i hele mit liv på nær da jeg var gravid med min datter.

• #5   14. feb 2011 Sarah hvorfor er du så negativ smiley tingene kan godt siges pænt! smiley

TS det kan være du gravid og er en af dem som bløder. men det kan os være fordi f ønsker det som de andre siger, men lyder mærkeligt når du ikke "ønsker" det smiley men vent tiden an:) kan også være din cyklus har ændret sig så du begynder at bløde allerede nu her smiley

• #6   14. feb 2011 Min "blødning" er bare slet ikke som den plejer.. kun meget lidt i forhold til hvad jeg er vandt til... og lidt grumset i blodet.. ikke sådan rens blod som det plejer.. og syntes det er mærkeligt den kommer nu.. men ja jeg må jo se hvad lægen siger, og om jeg stadig tester negativ ved "den rette" testdag.

• #7   14. feb 2011 syntes os godt du kan skrive det lidt pænere sarah, meget negativ tone du har.

ts syntes også du skal se tiden an til din test dag, og hvis du ikke kan vente og føler der er noget galt, så kontak din læge.. smiley

• #8   14. feb 2011 Hvis du er på din 25. dag, burde det være ca. 11 dage siden du havde æl..

Så hvis du er blevet gravid deromkring er du ca. 2+ og så burde du godt kunne teste, køb evt. clear blue, de reklamere med man kan teste 4 dage før forventet mens..

Hvis du har haft en meget stresset periode eller har været syg kan det godt slå ens cyklus ud af kurs smiley

• #9   14. feb 2011 hov, du er ca. 4+ med 2+ menete jeg du har haft baby i dig i 2 uger hvis du var gravid

• #10   15. feb 2011 Jeg talte med lægen her tidligere i morges, og hun mente at enten så var jeg en af dem der blødte i graviditeten, eller også kunne det være en tidlig SA... Hun mente i hvertfald at med mine symptomer, så havde jeg været gravid, men at jeg skulle have taget en test inde hos dem, samt en undersøgelse og måske blodprøver... håber jeg bliver lidt klogere på det i morgen.

Kommentér på:
Er altså stadig meget forvirret!!

Annonce