{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

barsel {{forumTopicSubject}}

hej piger.

hvad fik i tiden til gå med da i gik på barsel.? jeg er i hjemmeplejen og der må man gå fra 8 uge før termin . så det vil sige jeg har godt 1 mdr tilbage .

jeg ikk genert af være på arb blir dog rigtig træt når jeg kommer hjem men har heldigvis fri kl 13 hver dag.

men jeg har søgt om lov til blive vis jeg ikk får gener ved arb eller med graviditeten.


hvad ville i? hvad fik i jeres barsel til gå med?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barsel
  • #1   24. feb 2011 jeg gik fra ca 3mdr før jeg måtte fordi jeg ikke kunne komme til for maven & alt det arbejde med tøj af & på samt sko af & på var bare ikke godt for mig ( arb i børnehave )
    Jeg hyggede mig her hjemme, fik ordnet værelse taske vasket babytøj & sån smiley


  • #2   24. feb 2011 Jeg har gået siden nov. har bare gået hjemme og ordnet ting, så planlagede jeg fødselsdag (mig og kæresten havde begge fødselsdage i januar) så var jeg ude og shoppe til baby og nye møbler og brugt tid på at indrette huset, indrette hendes værelse, vaske babytøj, og gøre klar til hun kom... og lige som jeg skulle til at starte på den helt store hovedrengøring for at det sidste var helt på plads til hun kom, ja så kom hun, så nåede aldrig hovedrenrøgringen smiley

  • #3   24. feb 2011 alt det meds og gøre klar til baby ja det glæder jeg mig til min i min verden 2 mdr pyha alene på landet fra 7 til 16 til manden kommer hjem det blir nok pænt kedelig for alle dem jeg kender arb jo i dag timer øvøv.. jeg får forhåblig osse lov og blive på arb til jeg ikk kan mere ..

    men har da en masse tøj der skal vaskes og tjekkes efter og manden skal lige have malet barneværelset så det klar til barsel så jeg kan indrette det.


  • #5   24. feb 2011 uha nu var jeg sygemeldt fra uge 12 sidst, så jeg havde jo laaaang tid, jeg tog meget ofte med kæresten ud og køre lastbil, ellers gik jeg til graviditets svømning, gik lange ture med min hund, var sammen med mine veninder og min mor, brugte meget tid på nettet og tv ;o/ og ordnede de daglige gøremål, gjore klar til baby osv osv. synes nu nemt jeg kunne få tiden til at gå, det blev sværrere da jeg havde født, fordi der var jeg ved at have fået nok af at gå hjemme, så i starten var det meget hyggeligt, men efter et par måneder synes jeg bare det var det samme hver eneste dag.. satser på en lidt mere indholdsrig barsel denne gang.

  • #6   25. feb 2011 ja jeg osse bange for jeg blir dovnen og uoplagt ved gå hjemme vi har lige købt hus for 3 mdr siden så jeg har desværre ikk rigtig noget jeg kan ordne der er smidt ud af de ting jeg ikk skal bruge og jeg ryder op hverdag og har hovderengøring om fredagen ..

    jeg vil osse gerne igasng med børneværelset men synters bare ikk jeg gider før jeg går af ellers har jeg jo ingenting og lave hihi..

    men når det blir bedre vejr skal jeg i haven og have styr på den men det blir noget af enomgang for skal have en masse buske revet op det kan jeg nok ikk selb hihi


Kommentér på:
barsel

Annonce