{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

uro i kroppen... {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har simpelthen haft en rigtig træls nat.... har været vågen mindst 10-15 gange i nat hvor jeg hver gang har følt at jeg bare ik sku sove mere men ud og lave noget... (har aldrig haft det sådan) og ja jeg har det stadig lidt sådan at der bare skal ske noget.... har ud over det følt mig lidt utilpads de sidste par dage og så er der jo kommet mange plukveer... kan det være tegn på noget er ved at ske eller er det bare dril?

- Og ja, ved godt i ikke er læger eller noget, men tænker mere på om der er andre har har det sådan eller har oplevet det før....

Nini - 37+5

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  uro i kroppen...
  • #1   28. feb 2011 tænkte jeg nok smiley men det er simpelthen så træls, når man er ved at være så tæt på termin syns jeg bare jeg lægger ekstra meget i det når der nu lige er noget med min krop jeg ik er van til... tænker med det samme, er det nu? eller er det fordi det er begyndende et eller andet og sådan... træls jeg ik bare kan slå det ud af hovedet og slappe lidt af...

Kommentér på:
uro i kroppen...

Annonce