{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.248 visninger | Oprettet:

Uro i kroppen {{forumTopicSubject}}

Hej søde piger.
Søger virkelig nogle gode råd til at få sovet om natten.
Er ved at gå ud af mit gode skind, de sidste to nætter har jeg haft mega uro i kroppen, og har ikke kunne falde i søvn, jeg har både prøvet at ligge i sengen og i sofaen (hvor jeg ellers sover ganske fint) men intet virker.
Savner min søvn, nogle gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uro i kroppen
  • #1   19. jun 2011 velkommen i klubben hehe sådan har jeg haft det de sidste 3 uger men jeg vil ikk sove på sofaen så går altid i seng men jeg har gjord lidt og det har osse hjulpen jeg åbner alle vinduer og føre ovenpå også står de åben hele dagen og blir først lukkede når vi går i seng, det ene vindu iigangen forblir åben så der kommer frisk luft ind, så jeg begyndt og spise en lille klat yoghurt inden jeg går i seng for blir tit sulten i løbede af natten så har jeg et glas isvand med op og 10 min inden jeg går i seng så jeg en tur rundt i haven med hunden og manden ryger også laver jeg lidt ben løft og hbva jeg lige kan finde på , og så har jeg fundet verdens mest kedelig bog som jeg læser i og det hjælper mig ,,, men har selv haft mange problemer med falde i søvn og når man så ikk kan falde i søvn ja så løber tankene af sted hehe men held med det hov mangler lige jeg har en sækkepude under mine fødder/ben og en lille pude vis jeg ligger på siden det rigtrig godt

Kommentér på:
Uro i kroppen

Annonce