{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

hvordan klarer i det? (familie/venner) {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er idag 38+3 og den sidste uges tid er folk begyndt at gå mig på nerverne... der går ikke en dag uden jeg har fået en sms, et opkald eller en besked på facebook om jeg ikke snart skal føde, fø'der du nu eller sådan noget i den stil... og altså, jeg er jo alligevel 11 dage fra termin... jeg er ved at blive sindsyg allerede nu... som om jeg ik er den der aller mest har lyst til at føde nu?! ved godt folk bare er nysgerrige og glæder sig på mine vegne, men alligevel... jeg skal jo lige som nok sige til når det sker... det ved de også godt, men alligevel skal de da lige høre... især hvis jeg ikke har været online på fb en hel dag, ja så er det jo klart det er fordi jeg føder og ikke bare har andre planer... Ihh... igår var jeg simpelthen så træt af det at jeg bare valgte at ignorere beskederne, men så bliver folk jo bare endnu mere irriterende... Kan da slet ikke overskue hvis jeg skal gå over tid...

Men ja, hvad hulen har i gjort/gør i ved det? Syns simpelthen bare det er såååå træls det her...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan klarer i det? (familie/venner)
  • #2   5. mar 2011 sig til dem, at du nok ska gi besked når du har født, så de behøver i skrive hele tiden.. puha forstår godt det er irriterende, men ja folk er jo så nysgerrige

• #3   5. mar 2011 jamen der er jo det med det at jeg har sagt det op til flere gange at jeg nok skal sige til så snart det er sket, og de nærmeste skal også nok få at vide når det går i gang... men det kan de åbenbart ikke vente på.... Men det er vel bare noget der hører med til at være højgravid... total skod...

• #4   5. mar 2011 jamen forklarer dem, at det generer dig rigtig meget, eller lad vær svare, så mon ikk de fatter du sys det er træls... jeg have heldigvis ikk det problem

• #6   5. mar 2011 Altså jeg ville sige " jeg skriver eller ringer når det er sket " så vil i ikk være venlige at ikk spørger - da det faktisk går mig på !! og hvis de ikk fatter det - så sletter du beskeder - sms'er eller siger farvel når folk spørger ind til det.

Jeg sagde sådan da vi var i behandling til reagensglas - at vi skulle nok sige når der var en kage i ovnen og indtil da ville jeg gerne være fri for alle folks spørgsmål og det respektere de !!

• #7   5. mar 2011 skriv en fællles sms og e fælles besed på face om du skriver når du har født og de ikk skal skrive eller ringe(:

• #8   5. mar 2011 Okay, tror jeg vil prøve det og så se om de ik vil være så rare at give mig lidt fred på det område... håber jeg da meget på det vil gøre....

• #10   5. mar 2011 Uhhhhhh tro mig jeg blev også kimet ned de sidste uger inden.
    Det var enda så slemt at hvis jeg ikke svarede på en sms eller et opkald, så ringede de til min kæreste.

Jeg valgte at sige til folk, at jeg nok skulle sige til, når der var nyt. Det respekterede de rigtig fint.

• #13   5. mar 2011 Jeg havde det så lige omvendt..
    Jeg ville havde været glad for hvis nogle havde kontaktet mig, de virkede rimlig ligeglade allesammen inkl faderen.
    Det var først den dag jeg fødte 39+2 de viste interesse....

• #15   5. mar 2011 Jamen ja da fordi det plejer da at være sådan at folk bekymre sig, er nysgerrige, spændte , skriver og ringer eller sådan men næææh nej.... smiley Man vil jo gerne havde at en selv og ens børn betyder bare lidt for nogle....

• #16   5. mar 2011 Du er i det mindste heldig at have venner... Efter jeg er blevet gravid har de fleste taget afstand til os. Jeg forstår stadig ikke helt hvorfor, for vi er jo stadig de samme. Jeg har bare fået en tyk mavse og er holdt op med at ryge og drikke.
    Vi er sjældent sammen med nogen og bliver aldrig inviteret med til fester osv. længere. Det er trist at det skal ende sådan, men sådan skal det jo nok være :0(

• #18   5. mar 2011 åh jeg husker det.
    en fællesbesked a la; når jeg føder skal jeg nok sige til - indtil da, sssch! virkede for mig.

• #19   5. mar 2011 Ditte C, sådan har jeg det også... det er meget få venner jeg har tilbage efter jeg er blevet gravid... har to veninder tilbage, men hører faktisk kun fra dem når de lige skal høre om jeg ik snart skal føde... så føler ik rigtig de er der for mig rigtigt...

• #20   6. mar 2011 Jeg havde en veninde og vi var sammen 24-7, men nu har jeg ikke set eller snakket med hende siden september måned! Jeg savner hende, og har prøvet at kontakte hende, men uden resultater.

• #21   6. mar 2011 havde det præcis på samme måde med en veninde... vi var sammen hele tiden og så lige pludselig fra en dag til den anden havde hun bare ikke tid til mig... det var omkring september-oktober måned... har snakket med hende en gang siden da, ellers har hun ikke rigtig tid da hun har en masse nye veninder hun går i byen med nu....

Kommentér på:
hvordan klarer i det? (familie/venner)

Annonce