{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

Hjælp, udstyr nr. 2 :) {{forumTopicSubject}}

Hej Bg smiley

Sagen er den, at jeg nok snart venter nr. 2 smiley (måske allerede) .. Og vi snakkede så om, hvordan man gør det mest praktisk med udstyr.

Vi har pt. en dyr emmaljunga barnevogn til Agnes, og regner med at købe en klapvogn nu her, når vejret bliver bedre smiley

Mit spørgsmål er så, har i haft 2 barnevogne? 2 klapvogne? Købt en søskende klapvogn med det samme, eller en hvor der kan sættes et søskende sæde på?? Eller bare købt en rigtig god klapvogn som den største så kunne være i, og evt. sove i når man er på tur, og så have den lille i den barnevogn man allerede har??

Er bare meget i tvivl, da Agnes jo skal have en barnevogn i dagplejen, og havde bare regnet med at hun fik den med herhjemme fra, men er nu blevet i tvivl, om vi bare skal købe en billig hun kan have med i dagpleje, og så passe på den dyre, til nr.2 kommer??

Hvad har i gjort, og hvad har fungeret bedst for jer??

Der vil desuden, (hvis jeg er gravid nu), være ca. 14-15 måneder imellem børnene:)

Vi behøver jo ikke så meget andet udstyr, da vi har lift, vugge, autostol, osv. smiley Og hvis det bliver en pige har vi alt tøjet, men det med klapvogn og barnevogn irretere mig bare, da det er svært at vælge hvad man skal gøre, smiley

Håber på nogle gode svar,

Marie,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, udstyr nr. 2 :)
Kommentér på:
Hjælp, udstyr nr. 2 :)

Annonce