8. dec 2009 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Hjælp, udstyr nr. 2 :) {{forumTopicSubject}}
Hej Bg
Sagen er den, at jeg nok snart venter nr. 2 (måske allerede) .. Og vi snakkede så om, hvordan man gør det mest praktisk med udstyr.
Vi har pt. en dyr emmaljunga barnevogn til Agnes, og regner med at købe en klapvogn nu her, når vejret bliver bedre
Mit spørgsmål er så, har i haft 2 barnevogne? 2 klapvogne? Købt en søskende klapvogn med det samme, eller en hvor der kan sættes et søskende sæde på?? Eller bare købt en rigtig god klapvogn som den største så kunne være i, og evt. sove i når man er på tur, og så have den lille i den barnevogn man allerede har??
Er bare meget i tvivl, da Agnes jo skal have en barnevogn i dagplejen, og havde bare regnet med at hun fik den med herhjemme fra, men er nu blevet i tvivl, om vi bare skal købe en billig hun kan have med i dagpleje, og så passe på den dyre, til nr.2 kommer??
Hvad har i gjort, og hvad har fungeret bedst for jer??
Der vil desuden, (hvis jeg er gravid nu), være ca. 14-15 måneder imellem børnene:)
Vi behøver jo ikke så meget andet udstyr, da vi har lift, vugge, autostol, osv. Og hvis det bliver en pige har vi alt tøjet, men det med klapvogn og barnevogn irretere mig bare, da det er svært at vælge hvad man skal gøre,
Håber på nogle gode svar,
Marie,
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
vi valgt sådan en af den grund, at begge børn skal have mulighed for at sove lidt hvis det er nødvendigt.. det kan man ikk med et ståbræt eller søskendesæde
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Mor til snart 2 skønne unger - Har i så ikke haft klapvogn indtil nu?? Men bare haft barnevognen med på tur?? Eller har i haft jeres datter alene i tvillingeklapvognen?
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Det kan være din dagplejemor selv har barnevogne Det havde den Katja var i Ellers så kan du købe en brugt en billigt til at stå derhenne
dec 2009
Okay Tak for svar allesammen Jeg er også lidt ude i at købe en billig barnevogn til DP, hvis hun ikke har en, og så evt købe en god klapvogn som Agnes også kan ligge ned i, og så have den bette med i den dyre barnevogn, og så senere købe en søskende klapvogn, eller en klapvogn mere,
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Da Klara så næsten var et år købte jeg en alm. klapvogn og et søskendebræt som viktor kunne stå på..:) De kunne også sagtens begge to sidde i klapvognen hvis det var, så sad Klara bare mellem Viktors ben!:)
Det har været super godt og fungeret fint for mig..:)
Hvor gammel er den store når du får nr. 2?
dec 2009
Tak for svar Man vil jo bare helst tage det bedste valg allerede nu, men tror vi køber en god klapvogn, og så evt. en søskende når nr. 2 kommer, men ikke en ny barnevogn. Kun en evt. til DP.
Mor til Viktor & Klara - Hun vil nok være 1 år og et par måneder,
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 765
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Eller hvis hun er stabil på hendes ben, kan man også købe et "skateboard" til at sætte på barnevognen, som det store barn så står på
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
dec 2009
Michelle N - Det er også lidt den jeg er ude i 2 barnevogne, en klapvogn og en tvillinge/søskendevogn må være nok
Jeg mener nemlig heller ikke, at Agnes skal sove i en klapvogn, så den er jo mest til små turer, så 2 barnevogne er jo nok nødvendigt,
dec 2009
- Jeg syntes bare at det er vært at vurdere hvor lang tid Agnes vil blive ved med at sove til middag, i barnevognen, men det vil hun vel til hun bliver 2-3 år
- Jeg vil bare ikke ligge mange penge i at der kan stå en lift, i en søskendeklapvogn, da Agnes' ikke ville ligge i liften efter 1,5 måned, da den var for lille, Så det er penge lige ud af vinduet,
Hjælp, udstyr nr. 2 :)