8. dec 2009 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Frustreret (mens/gravid) {{forumTopicSubject}}
Hej BG:)
Sagen er den at manden og jeg er gået i gang med projekt nr. 2
Jeg har så ikke fået min mens til tiden, og det er efterhånden 2 måneder siden jeg havde den sidst! Jeg tog en test i torsdags som var bragende negativ, men regner med at tage en igen i dag.
Jeg har de sidste 14 dage haft mens smerter, uden at få mens, og den sidste uge har jeg haft MEGET kvalme, som bliver værre og værre, og desuden dårlig mave (som jeg også havde sidste gang, i de første uger) !
Jeg kan ikke finde ud af om det bare er fordi min mens er uregelmæssig, om det er hormoner, eller om der evt. er noget galt? Eller om jeg bare skal vente længere tid med at teste? Jeg kan ikke finde ud af min krop.
Jeg stoppede med at amme HELT for 3 dage siden, så har ikke ammet i 3 dage, men havde det jo dårligt før det? Så kan ikke forstå det.
Er der nogen af jer som har prøvet det??
Jeg håber virkelig at testen er positiv i eftermiddag, så der er noget afklaring, for man bliver lidt nervøs !
Håber i kan hjælpe,
Knus Marie
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 88
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Ja ved godt at man har mindre chance for at blive gravid mens at man ammer, men min læge sagde at det kun var mens at man ammede minimum hver 4 time, og selvom man gjorde det, var chancen stadig stor Og de sidste 1,5-2 måneder har jeg kun ammet 1-2 gange om natten
Så det giver ingen mening i mit hovede,
dec 2009
Tania - Det er vel som man tager det, og vi er klar til en mere nu (: Og vi har altid sagt at vi vil have vores børn tætte på hinanden, .. Nej, jeg har blødt nogle dage et par gange, og havde så min første mens fra den 29 januar - 6 februar, og den var helt normal, (:
Mor til snart 4 - Det er ikke en skrøne, Hvis man ammer hyppigt nok, kan det nedsætte frugtbarheden (standse ægløsningen), og gøre chancen mindre for graviditet. Men det er absolut ikke en sikker præventionsform, da der er MANGE som bliver gravide under amningsperioden, og man kan jo aldrig vide hvordan ens egen krop reagere på amningen
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 9 Svar: 88
Men ved ikke om man evt. kan læse noget på forældre og fødsels www.fogf.dk om det. De har vist ret godt styr på det med amning.
dec 2009
Sanne - Mange gange tak, det gør vi også selv
dec 2009
Tania - Det mente jeg heller ikke (: Men tror folk er klar på forskellige tidspunkter, og det kommer nok også an på hvor nemt et barn man har haft første gang (:
Frustreret (mens/gravid)