{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.876 visninger | Oprettet:

bækkenløsning eller? {{forumTopicSubject}}

er ved at blive bekym
ret for om jeg måske har fået begyndende bækkenløsning. Har simpelthen så ondt i mine hofter og ned i underlivet og en smerte der går fra lænden og ned i lårene. Det er hver gang jeg begynder at gå den kommer. Men aner jo ikke hvad det er, om det kan være bækkenløsning eller hvad det kan være.
Ved bare det gør ondt. ;/ kan i hjælpe piger??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bækkenløsning eller?
  • #1   23. mar 2011 Jeg ved ikke om det kan være bækkenløsning...
    Men jeg kan fortælle dig at hvis man har det så føler man at hele ens underliv er på vej ud!
    Det er en meget ubehagelig forbnemmelse og det gør ondt i bækkenet..

Jeg ville ringe til lægen eller JM og høre ad da du jo helst ikke skulle have sådan noget allerede.. Du er jo ikke så langt henne endnu!

• #3   23. mar 2011 havde selv tanken om man kunne have det så tidligt, har bare hørt fra flere at man godt kan. Men så er det nok "bare" ligamentsmerter. smiley

• #6   23. mar 2011 Lizette:
    Kommer lige i tanke om at det da nok bare er dine elastikker der begynder at strække sig ved din livmoder!!! Dem havde jeg også første gang og de gjorde sygt nas og jeg blev meget bekrymret og ringede til JM..:)

• #8   23. mar 2011 jeg var ved lægen i går med mistanke om bækkenløsning fordi jeg også har ondt i lænd, hofter og lægen sagde at man ikke kunne få bækkenløsning så tidligt, men det er båndene der strækker sig. de såkaldte ligamentsmerter og de kan gøre pokkers ondt sage lægen...

• #9   23. mar 2011 Jeg har haft bækkenløsning fra uge 11 smiley Og min fys siger man kan være uheldig af få det allerede fra uge 4 smiley

Syntes du skal snakke med din læge og blive henvist til en fys hvis det er bl, de kan virkelig hjælpe smiley

• #10   23. mar 2011 (link fjernet)

• #12   23. mar 2011 har ikke forstand på bækkenløsning derfor spurgte jeg herinde. Det kan også være meget andet. Derfor beskrev jeg smerten smiley har meget ondt sådan ned i inderlårene når jeg går og så oppe i hofterne. Og lænden. Men det er nok bare underlivet der giver sig. Det satser jeg på. Bare træls at have så ondt at man dårligt kan gå. ;/

• #13   23. mar 2011 Altså man kan få bækkenløsning uden at være gravid - så kan man godt få det i uge 9.... Men håber sandelig ikke det er det.

Jeg har en veninde der fik det uden hun var gravid smiley Hun skulle gå med krykker så slemt var det... Slet ikke rart ..

Til lægen med dig smiley

• #14   23. mar 2011 tag til lægen og bliv henvist til en fys. det er ikke alle læger eller fysser for den sags skyld, der ved ret meget om bækkenløsning. første gang jeg havde det fik jeg bare at vide at det var øv og jeg kunne bare gå hjem og slappe af, færdig slut. anden gang var smerterne ulidelige til sidst. min mellemste var ikke engang 1 år, så kunne jo ik bare gå hjem og flade ud. så jeg gik til lægen og bad om en henvisning til en fys, som jeg så fik og så spurgte jeg fyssen om hun havde nogen forstand på det eller hvad og det havde hun faktisk ikke:s så jeg gik hjem og tog min tlf og ringede rundt til samtlige fysser til jeg fik en der havde arbejdet lidt mere med det og gik så til lægen igen og bad om henvisning til denne fys istedet smiley

her fik jeg virkelig god hjælp og en masse hjælpemidler, som bælte og glidestykke, øvelser osv. så det var meget godt, bortset fra jeg kom afsted alt for sent, så hvis jeg ikke havde født 3 uger før tid, skulle jeg have spenderet de 3 uger i en kørestol :s

så kom afsted og få det undersøgt ordentligt og ja lyt til din krop smiley

• #15   23. mar 2011 Jeg ville nok lige smutte forbi lægen !! fordi det lyder meget sådan som jeg havde det i starten og det er kun blevet værre !!

• #16   23. mar 2011 Synes godt nok jeg har ondt idag.. der da jeg havde fri havde jeg mega ondt ned i benene og i hofterne.. det har dog hjulpet at ligge på sofaen et par timer... nu stikker det bare i hele underlivet.. smiley men ja det har man jo prøvet før.. Men det er bare belastende at man allerede føler man ikke kan gå.. men måske det har været ligamentsmerter for har haft lidt mens lignende smerte i den ene side af underlivet..

• #17   23. mar 2011 få en henvisning til fys. mange læger gir diagnosen bækkenløsning uden at være det, idet de ikk har forstand på det, så mange går rundt og tror de har det uden at ha det. da jeg var i uge 6-7 stykker fik jeg de smerter du beskriver, og tog til læge, idet jeg troede det var BL og blev henvist til fys, som fandt ud af, at det ikk var BL, men bækkensmerter og stive ledbånd

• #19   23. mar 2011 Mor til.. Vil prøve at snakke med lægen og høre hvad de siger om jeg evt. kan blive henvist hvis det blir ved med at være slemt..

Dina.. Skal svare dig nu smiley

Kommentér på:
bækkenløsning eller?

Annonce