{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.450 visninger | Oprettet:

SA, HJÆLP :( {{forumTopicSubject}}

Hej Bg.

Jeg blev i henvist til skanning, da jeg har haft lidt små blødinger siden i søndags, (kun når jeg har været på toilettet og kun et par dråber), det er lyserødt i farven, og lægen mente at jeg skulle skannes så vi kunne se alt var okay.

Jeg møder så til skanning i dag 11.15, og kommer ind til 2 læger, som skal skanne mig. De finder ikke nogen baby, overhovedet, heller ikke udenfor livmoderen, så jeg får at vide at der er 3 scenarier for hvad der sker nu:

- At jeg er ved at få en spontan abort, og der er mens på vej.

- At jeg er gravid udenfor livmoderen, men fostret er så lille at det ikke kan ses endnu.

- At jeg stadig er gravid, men slet ikke så langt henne som forventet, så de ikke kan se noget endnu.

Jeg har INGEN smerter, overhovedet, skal det lige siges, men er mega nervøs,..

I følge sidste mens. skulle jeg være 9+, men da jeg ved hvornår jeg har haft ægløsning/sex og ellers har haft negative tests, ved jeg at jeg er mellem 4+ - 5+ , er der andre der har prøvet at blive skannet der, uden at de kunne se noget??

Jeg fik taget blodprøve i dag, for at måle HCG, og skal have taget igen fredag. Jeg fik at vide at hvis tallet stod stille, eller var faldende var det abort, og hvis tallet steg var der er foster der voksede, og så skulle man bare finde ud af hvor??

Jeg er virkelig bekymret, og kan slet ikke finde ud af min krop.. Jeg fik for alvor kvalme i går, og har haft on/off siden, og også kastet op, lige som under sidste graviditet, så er for alvor forvirret..

Jeg får først brev næste uge, ang. HCG tallet, men håber da virkelig at baby er der alligevel, selvom det ser sort ud smiley

Så kom med jeres historier, ?? Har brug for nogle andre erfaringer...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SA, HJÆLP :(
Kommentér på:
SA, HJÆLP :(

Annonce