{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

SA - Menstruation og tamponer - hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej BG
Jeg havde en SA for en uge siden ( var i uge 6 )
Jeg blødte kun den ene dag en ordentlig styrtblødning med en stor klump.
Har fået taget blodprøver og HCG falder men var i onsdags ikke helt på 0 så skal have taget en sidste blodprøve på onsdag inden de afslutter mig på sygehuset. Jeg spurgte så deroppe om jeg måtte bruge tampon hvis jeg begyndte at bløde igen og hun sagde at det ikke var til at vide om det var menstruation eller mere fra aborten hvis jeg beyndte at bløde igen så svaret var nej pga bakterier.
Jeg begyndte så at bløde i fredags - helt samme styrke og farve som en alm. menstruation så er altså næsten sikker på det er mens og ikke har noget med aborten at gøre.
Mit spørgsmål er så - ville i turde bruge tampon?????
Jeg har brugt bind her weekenden over men kan slet ikke styre det. Syntes det er over det hele.
Jeg er anlægsgartner og imorgen når jeg skal på arbejde vil jeg virkelig bare gerne gøre som jeg plejer og tage en tampon op og så ikke tænke mere over det- syntes slet ikke det er til at styre med de arbejdsopgaver jeg har og er ude hele dagen og kun kommer til et toilet 2 gange i løbet af dagen...
Nå det blev lidt langt men er lidt bekymret over hvad der kan ske hvis jeg bruger tampon???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SA - Menstruation og tamponer - hjælp!
  • #1   9. okt 2011 Nej det ville jeg ikke. Uanset om det er almindelig mens eller ej, så skal kroppen jo nok stadig lige restituere sig efter en SA.

• #2   9. okt 2011 Man må ikke bruge tampon kun bind

• #3   9. okt 2011 S.G - Håber ikke jeg når at få en alm. mens mere.... Vil jo gerne være gravid smiley
    Nå men tak for svar - må bare håbe det aftager i styrke så for det er virkelig besværligt med mit job syntes jeg. Skal jo gå hele tiden og bekymre mig for om jeg bløder udenfor...

• #5   9. okt 2011 Ja det kunne være jeg skulle prøve Tena så - har brugt Libresse og Always og de er da elendige eller også er det bare fordi jeg er vandt til tampon...
    S.G - nej det er også rigtig, ja det kan jeg da håbe. Da jeg var gravid med Lui blødte jeg rigtig meget de første 3 mdr. så helt slap jeg ikke for det. Øv. Håber jeg kan prøve en hel graviditet denne gang uden blod og SA....

• #6   9. okt 2011 Jeg har også altid brugt tampon, så det var også et helved for mig da jeg havde fået kejsersnit og blødte næsten 3 måneder i træk efter! og brugte også Libress, så en dag sendte jeg mand afsted efter bind også kommer han gu hjælpe me hjem med de forkerte troede jeg, men det har så vist sig at dem i lyserød pose eller hva vi skal kalde det, er rigtig gode til mig i hvert fald, og bløder jeg rigtig meget tager jeg to på, altså så det bliver en lannng bind c";) Ville ikk bruge tampon nu når du har fået nej

Kommentér på:
SA - Menstruation og tamponer - hjælp!

Annonce