{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.648 visninger | Oprettet:

når vandet går {{forumTopicSubject}}

hej til jer der har født

hvordan ved man at vandet er gået?? er det bare som om man tisser eller blasker det bare ud med vand??

og kan man mærke det i forvejen eller hvordan skriver jeg det nu ligesom når man får menstration der kan man jo mærke lige inden det kommer er det det samme når vandet går??

Slimprop så har jeg læst et par indlæg om slimprop kan man mærke når den går eller hvad det hedder og hvordan ser det ud??

rimelig underlig ting men håber i vil svare??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når vandet går
  • #3   27. apr 2011 Jeg lå i sengen da det lige pludselig bare kom i en stor skylle, troede jeg havde tisset i bukserne de første 10 sek, men da det blev ved kunne jeg udelukke det.

jeg mærkede ikke slimproppen, rendte rundt uden trusser på og da jeg rejste mig fra sofaen lå den der (mums :s).

• #6   27. apr 2011 første gang ringede jeg til fødegangen fordi jeg troede vandet var gået, men jeg havde bare tisset i bukserne - pinligt:s haha men da det gik rigtigt vågnede jeg bare ved at det sev lige så stille og var faktisk i tvivl om jeg bare tissede eller hvad igen, så ringede først da opdagede lidt lyserødt blod i mine trusser. mærkede ik mere til vandet da jeg optaget af vesmerter, men mine bukser var totalt gennemblødt fandt jeg ud af senere. anden gang nåede mit vand ikke at gå. jeg har ik set min slimprop nogen af gangene, så den ved jeg intet om, andet end jeg har hørt den kan gendanne sig igen.

• #7   27. apr 2011 okay så man da ikk i tvilv om vis det vandet der gået kan jeg læse mig frem til jeg troede bare det var lidt vand som vis man havde været på toilet også var det det men tak for jeres svar

Kommentér på:
når vandet går

Annonce