1.207 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Når vandet går"
når vandet går
hej til jer der har født hvordan ved man at vandet er gået?? er det bare som om man tisser eller blasker det bare ud med vand?? og kan man mærke det i forvejen eller hvordan skriver jeg det nu...
hej til jer der har født hvordan ved man at vandet er gået?? er det bare som om man tisser eller blasker det bare ud med vand?? og kan man mærke det i forvejen eller hvordan skriver jeg det nu...
Skrevet af: Mor til Emma N - 27. apr 2011
Når vandet går?
Sad lige og tænkte på om maven bliver blødere og mindre når vandet går? :) Og hvis det går og man ikke ved hvordan baby ligger så skal man ligge sig ned, hvorfor?? Ikke fordi mit vand er gået :)
Sad lige og tænkte på om maven bliver blødere og mindre når vandet går? :) Og hvis det går og man ikke ved hvordan baby ligger så skal man ligge sig ned, hvorfor?? Ikke fordi mit vand er gået :)
Skrevet af: * * Lilo mor til skønne Leon * * - 17. apr 2011
Når vandet går....
er mn så i tvivl......? Jeg tænker på tidligt i graviditeten...
er mn så i tvivl......? Jeg tænker på tidligt i graviditeten...
Skrevet af: * Mor til skønne tvillinger * - 2. aug 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rep af vaskemaskine 600 kr.
- Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
- 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
- Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
- Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
- Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
men ja mange siver det vist bare stille og roligt, har dog aldrig prøvet at fostervandet gik, da der blev prikket hul på mit sidste gang, så jeg er også lidt lost denne gang hvis det skulle gå, tænker meget på om jeg ville lægge mærke til det hvis det bare siver...
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 66 Svar: 208
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Der kom noget, og jeg var slet ikke i tvivl over at det var fostervand, men der kom så lidt at jeg forvirret ringede til min søster. Jeg tror max der kom 2-3 dl.
I løbet af den næste 1½ time fyldte jeg så tre natbind med vand, slim og blod, så resten kom nok der, og ellers var der ikke mere..
Jeg var overhovedet ikke et øjeblik i tvivl om hvad det var, selvom der var meget mindre end forventet..
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
ellers bind på, vent et par timer , er det fostervandet der siver er bindet tungt (sådan i grove træk ikke
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 196 Svar: 1.442
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 66 Svar: 208
Når vandet går...