{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.411 visninger | Oprettet:

Jeg er ikke bekymret, men så alligevel {{forumTopicSubject}}

Hej piger,

Ja jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, så det kan godt være at det hele bliver lidt rodet - but here it goes.

Jeg har mærket prinsessen uden på maven siden 18+5 på trods af at min moderkage ligger ud mod maveskindet, og det har været "hårdt" hver dag. Her de sidste par dage, har jeg ikke mærket hende så meget, og slet slet ikke så kraftigt - faktisk bliver jeg nogen gange helt i tvivl om det er hende jeg mærker. Jeg går ud fra at det er fordi hun har mindre plads, eller?

Desuden har jeg en svidende/brændene fornemmelse i min "gode veninde" (Ja jeg ved sgu ikke hvad man lige skriver på nettet smiley ) samt at jeg føler mig meget "åben" opp i, når jeg tisser, faktisk syntes jeg det er ubehageligt at gå på toilet, selvom jeg render der ude hele tiden. Jeg er så lige blevet tjekket for blærebetændelse igen igen, og der er kun en smule baktier og protein i mit urin, så det er ikke det der gør det. Er der andre der har oplevet det samme?

Den sidste ting er, at jeg føler at min mave bliver meget hård ret tit, og det føles ligesom om at det hele trækker sig sammen. Er det fordi lillepigen flytter sig, eller hvad er det? Plukveer?

Alle disse tre ting gør, at jeg som førstegangs gravid bliver en smule bekymret, og har flere gange ville skrive og spørge i stedet for at ringe til lægen hele tiden. Det kunne jo være der var nogen der havde oplevet det samme, selvom jeg godt ved at I hverken er læger eller jordmødre! smiley

Jeg er 24+2 i dag. På forhånd tak fordi du læste med så langt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er ikke bekymret, men så alligevel
  • #4   10. maj 2011 man skal os huske de kan vende sig og sparke ind af !! så kan man ikk rigtigt mærke dem - sådan havde jeg det i en del uger smiley

    Plukveerne kan jeg ikk snakke med om fordi har ikk haft nogen !! men det lyder som om du har en del plukveer.

    men altså hvis du er nervøs så er det at ringe til svangreafd eller fødegangen eller JM..


  • #5   10. maj 2011 er os enig i at det lyder som pkukkeveer ..

    Med hensyn til at du ikke mærker baby så meget, så sys jeg helt bestemt hvis du slet ikke mærker den en dag skal ringe på fødegangen smiley

    Jeg var selv oppe og få kørt en strimmel da jeg var omkring uge 25 fordi han ikke havde sparket i halvandet døgn... jeg tænker hellere en gang for meget end en gang for lidt smiley

    men held og lykke med det hele smiley


  • #6   10. maj 2011 BLÆREBETÆNDELSE... er du blevet tjekket for det for nyligt? det giver øgede plukveer og jo også svien forneden..

  • #7   10. maj 2011 Tak for alle svarerne, jeg syntes det er rart med nogen erfaringer man kan dele smiley
    Jeg tænker at jeg prøver at ringe til min jordemoder i morgen mht. de der plukveer, hvis det er det jeg mærker så kan hun vel give mig svar på om der er for mange, eller om det er ok. Men som mange skriver her inde, så vil man bare ikke trænge sig på mere end højst nødvendigt (dum tankegang egentlig)
    Men jeg kan godt se at prinsessen jo sagtens kan sparke ind ad, og når jeg nu mærker hende en smule er det ikke det der bekymre mig mest.


Kommentér på:
Jeg er ikke bekymret, men så alligevel

Annonce