{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

hjælp-liv {{forumTopicSubject}}

jeg har siden uge 14 kunne mærke den lille og de sidste 2 uger har det været hverdag og flere gange om dagen igår sys jeg at jeg mærkede den meget lidt og her til morgen kan jeg slet ik har forsøgt at drikke mæg koldt vand hoppe skubbe til maven hvilket ik giver en reaktion jeg er nu møg bange for der ik er liv mere eller der er noget galt hvad gør jeg min læge er ik til nogen hjælp

please hvad har i gjort når i ik kunne mærke den lille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp-liv
  • #2   23. maj 2011 du er kun 18 uger henne og det er først fra uge 24 du skal mærke barnet hver dag. indtil videre gør det ikke så meget du ikke mærker baby mener end hver anden dag.

    var hvad min jordmor sagde til mig i begge mine graviditeter.

    men er du meget nervøs så ring til læge eller jordmor


  • #5   23. maj 2011 det ved jeg godt men jeg plejer jo at mærke den hverdag lægen siger bare vent på næste scanningen og intet andet

  • #9   23. maj 2011 babyen kan sagtens have vendt sig så det kan være derfor du ikke mærker noget.. og ja de andre skriver er det først fra uge 24 du skal mærke hver dag smiley

  • #10   23. maj 2011 må jo se om det ik kommer inden længe ellers er vagt lægen vel den sidst mulighed men hvis man skal ha fat i sin jordmor hvad så der står hun har tlf dag om torsdagen kan må så ringe selvom det ik er torsdag

  • #11   23. maj 2011 ville sq nok os kunne slå mere koldt vand i blodet hvis jeg ik havde oplevet så mange øv ting i forbindelse med tidligere graviditeter

  • #12   23. maj 2011 min jm satte mig desværre ik ret godt ind i det da nu ik mente det var nødvendig før næste gang

    vi har overvejret at ringe om få en scanningen og betale selv men sys bare ik efter 6 aborter og en bio at man så ik kan få lov at høre hjertelyden ved egen læge det tager jo ik mere end 2 sekunder og jeg kunne få ro


  • #14   23. maj 2011 sys ik lige jeg vil køre 120 km og gi 1000 gr for 10 minutter så heller se tiden an et par timer og så ringe og sige jeg vil til

  • #16   23. maj 2011 den klink der lægger tætest på tager 800 for scaninger fra 7-15 uge og 1000 kr fra 16 til 40 uger men var så heldig at de ringede fra hospitalet da jeg har slem bækkenløs at de kunne tilbyde mig en tid meget før det og så spurgte hun hvordan det eller gik og bryd så sammen i tlf og hun sagde jeg bare skulle kom ind så ville de scanende og køre kurve så vi var sikker på at var ok super dejligt

  • #19   23. maj 2011 selvfølgelig

  • #20   23. maj 2011 Hvor dejligt, tænkte ikke lige på det var dig der har været så uheldig de andre gange, synes det er fint du kommer ind til tjek smiley

  • #21   23. maj 2011 hvis du intet pænt har og skrive så pis af og lad være med at kommentar det!!!

  • #22   23. maj 2011 synes det burde at være ekstra scanninger når man som dig har været så meget igennem.. jeg ved at i næste graviditet bliver jeg fuldt meget tæt og med en masse ekstra scanninger da jeg fødte 12 uger for tidlig, og vi begge kunne være gået til ved det.. så synes det er mærkeligt at man ikke bliver tilbudt det smiley

  • #23   23. maj 2011 Hvis du tit er urolig kan du købe en angel sound smiley Så kan du altid lytte til din lille baby smiley Jeg havde meget glæde af min når lille manden holdte en dags pause smiley

  • #25   23. maj 2011 mor til leon hvor har du købt sådan en henne??


    når så til opdate blev modtaget af en sød jm som lige ville lytte efter hjertelyd lige som ved lægen men hun kunne ik finde den og en anden kom til de kunne heller ik finde den så blev hurtigt scannet og der var sammer af liv og alt var som det skulle være så blev sendt hjem med en tid til endnu en scanning fredag og igen tirsdag og så ville de beslutte om der var brug for flere tirsdag men har nu fået en åben indlæggelse så vi bare kan ringe hvis jeg igen ik kan mærke den men det vigtigste er jo at de intet kunne finde som skulle være galt og der var godt med liv så nu står den på afslapning:-)


    mona blev fuldt meget meget tæt de første 12 uger men efter nf mente de at vi var på den sikker side hvis jeg ik arbejde men den har de vist fortrydt


  • #26   23. maj 2011 nå okay kunne heller ikke forstå, men godt alt var iorden smiley

  • #28   23. maj 2011 Anne jeg har været den sammen igennem hvor de heller ikke kune finde hjerterytme og til sidste måtte scannes... Jeg blev også fuldt meget indtil NF... Jeg fik af vide på sygehuset i 18 uge at det indtil 22 uge kunne være meget svært at finde hjerterytmen... Og man faktisk ikke skulle kunne mærke liv på det tidspunkt... De siger man først skal undre sig omkring 22 uge og det faktisk først er der man skal begynde rigtig at mærke liv... Og fra 25 skal man dagligt... Husk også den lille kan ha vendt sig, det gjorde hun i 5 dage gos mig hvor jeg overhovedet slet ikke mærkede hende...

    Men dejligt der er kommet tjek på det hele


  • #29   23. maj 2011 Kan godt være at hun bare sover længe... det gjorde min pige nogle dage i starten da jeg var begyndt at mærke hende. Helt tydeligt var der nogle dage, hvor hun hvilede og slet ikke var aktiv.
    Men hvis du er bange og der bliver ved med ikke at være liv, så kontakt lægen. Barnet har jo heller ikke godt af at du stresser vildt...


Kommentér på:
hjælp-liv

Annonce