{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.664 visninger | Oprettet:

Update smerter i ryg/bækken. {{forumTopicSubject}}

Hej piger.
Jeg oprettede i onsdags et indlæg om jeg havde store smerter i lænden og bækkenet. Smerterne tog til, og har nærmest ikke kunnet gå, vende mig i sengen eller komme ind og ud af bilen. Er meget smertepåvirket!
Jeg tog derfor til læge idag, og han regnede med at det var hold i lænden, og jeg fik lagt 6 blokader i ryggen. Det gør jeg aldrig igen!! Det gjorde psykopat ondt!!
Men jeg tror bare ikke selv det kan være hold i lænden?? For jeg har også kæmpe smerter fortil som trækker ned i lysken smiley men nå, nu må jeg se, håber virkelig det hjælper!
Jeg skal komme igen imorgen eller onsdag hvis det ikke hjælper betydeligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update smerter i ryg/bækken.
  • #2   6. jun 2011 altså jeg ville holde mig fra det der blokade pis smiley Og det som du beskriver var lige præcis sådan jeg havde det da min BL var slem her til sidst smiley så det kan godt være det du har !!
    Og hvis du har hold i lænden ville jeg nok heller få massage eller fys eller kiropraktor..


  • #3   6. jun 2011 Han sagde det ikke skadede spunken, så går da meget stærkt udfra han ved hvad han snakker om? Men jeg skal heller aldrig ha en igen! Aldrig! Det mest smertefulde jeg har prøvet. Mega nål, lige ind i ryggen smiley

    Jeg tror ikke selv det er hold i lænden, og han lød heller ikke særlig sikker. Tænker jeg ikke burde ha ondt fortil og ned i lysken hvis det var hold i lænden?


  • #4   6. jun 2011 altså, jeg har smerter som når man cykler og skvatter af pedalerne, og rammer skambenet mod stangen på cyklen, kan du så tænke dig til smerte fornemmelsen?
    Det lyder lidt som det du beskriver, og min læge sendte mig til kiropraktor, som sagde det var et forskubbet bækken, der kommer som følge af tidelig bækkenløsning.. Han kunne skubbe mit bækken 3 cm fra hinanden, og det gjorde AV..

    Jeg fik nogle øvelser som styrker musklerne, og noget varmecreme.. Det har faktisk taget de værste smerter...


  • #5   6. jun 2011 Mette : altså man siger blokader ikk er sunde - men hjælper i nogle tilfælde. så derfor kan man give dem. Men det er ikk sundt for en selv så kan heller ikk forstå hvordan han kan sige det ikk er skadeligt. men igen det er kun denne ene gang så det er nok derfor. det er nok mest skadeligt hvis man bruger dem flere gange

    synes du skal gå til en fys eller kiro - måske snakke med lægen omkring bækkenløsning.


Kommentér på:
Update smerter i ryg/bækken.

Annonce