1.688 visninger
|
Oprettet:
Mette ~ Nu med fantastisk datter <3 *
15. apr 2010 Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
15. apr 2010 Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Update smerter i ryg/bækken. {{forumTopicSubject}}
Hej piger.
Jeg oprettede i onsdags et indlæg om jeg havde store smerter i lænden og bækkenet. Smerterne tog til, og har nærmest ikke kunnet gå, vende mig i sengen eller komme ind og ud af bilen. Er meget smertepåvirket!
Jeg tog derfor til læge idag, og han regnede med at det var hold i lænden, og jeg fik lagt 6 blokader i ryggen. Det gør jeg aldrig igen!! Det gjorde psykopat ondt!!
Men jeg tror bare ikke selv det kan være hold i lænden?? For jeg har også kæmpe smerter fortil som trækker ned i lysken men nå, nu må jeg se, håber virkelig det hjælper!
Jeg skal komme igen imorgen eller onsdag hvis det ikke hjælper betydeligt.
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Og hvis du har hold i lænden ville jeg nok heller få massage eller fys eller kiropraktor..
apr 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 128 Svar: 597
Jeg tror ikke selv det er hold i lænden, og han lød heller ikke særlig sikker. Tænker jeg ikke burde ha ondt fortil og ned i lysken hvis det var hold i lænden?
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Det lyder lidt som det du beskriver, og min læge sendte mig til kiropraktor, som sagde det var et forskubbet bækken, der kommer som følge af tidelig bækkenløsning.. Han kunne skubbe mit bækken 3 cm fra hinanden, og det gjorde AV..
Jeg fik nogle øvelser som styrker musklerne, og noget varmecreme.. Det har faktisk taget de værste smerter...
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
synes du skal gå til en fys eller kiro - måske snakke med lægen omkring bækkenløsning.
Update smerter i ryg/bækken.