{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

gået over tid mens {{forumTopicSubject}}

Hej tøser

Har lige brug for jeres hjælp da jeg er totalt rundforvirret ligenu, jeg skulle have haft min mens d 2 Dec men der er ingen tegn på den kommer blev rigtrig glad for det er første gang i 1 år den ikke kommer, men testen viser kun 1 streg .

Men har haft siden befrugtningen kvalme, ondt i brysterne, mærkelige spisevaner, og niveri og stiken i underlivet. Måtte faktisk stoppe med at ride hesten da det gjorde ondt

kan jeg godt være gravid selvom jeg tester negativ ???

jeg vil ringe til lægen imorgen og snak med dem, for har det mega dårligt og føler min krop er kørt over af et tog smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gået over tid mens
  • #2   5. dec 2010 Jeg ville prøve en anden type test smiley Og self ringe til lægen smiley

  • #3   5. dec 2010 Jeg har det på samme måde som dig..
    Skulle ha haft mit den 14 novebmer. Men er stadig ikke kommet. Har taget 3 test nu, og alle negative..! smiley


  • #4   5. dec 2010 Krydser også fingre smiley håber at den er der for har aldrig haft det sådan her før smiley og imorges da jeg vågnede spiste jeg lige en halv pose brun kager mens kæresten gloede åndsvagt på mig og han må slet ikke røre min bryster de gør NA's og kløer på bryst vorterne .. Har brugt strimmel test men prøver en anden og lægen imorgen

  • #5   5. dec 2010 da jeg ventede 3 gang testede jeg også negativ, men var selv 100 på at den var positiv, så ringede til lægen og forklarede at jeg var så meget sikker men testede negavtiv, fik så en tid ugen efter og jep, den var god nok, jeg var gravid.. så måske du også er og som nogle siger, du er lidt længere om at danne HCG.. så prøv at teste igen nogle dage efter og snak med lægen

  • #6   5. dec 2010 Håber det bedste for Jer smiley

  • #7   6. dec 2010 Ja, det er muligt...
    Godt nok var jeg længere henne før jeg fik så ondt, men nogle dage får jeg også mega ondt når jeg rider.
    I starten stoppede jeg fordi jeg var bange for at skade baby, men til sidst blev jeg stædig og besluttede at det skulle rides væk.
    Og nu har jeg som regel ondt når jeg starter med at trave (letridning) men når jeg er varmet op går det væk.
    Bare en lille service meddelelse, hvis du nu er gravid smiley


Kommentér på:
gået over tid mens

Annonce