{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

lidt brok herfra.... {{forumTopicSubject}}

øvøv havde ellers bestemt mig for at undgå brok da det jo er fantastisk at være gravid og skal være mor igen...men.....

med bækkenløsning og en mand der ikke forstår noget er det alligevel ikke lykke n at være gravid.
Jeg kan mindre og mindre for hver dag pga. mit bækken så er sygemeldt og går herhjemme og glor smiley
manden har ikke noget job så han går os her herhjemme...det er en rigtig dårlig kombination smiley
vi kan blive udvenner over de dummeste ting

manden vil meget gerne dyrke sex og kan ikke forstå jeg har ondt og derfor ikke har lyst... ( jeg blir virkelig ked af det) ved ikke om han tror jeg bare ikke gider ham mere.... men jeg har virkelig ondt. ved ikke hvordan jeg skal få ham til at forstå det smiley
han blir bare sur og går ind på gæsteværelset og sover... så ligger man der og tænker om man alligevel "skal tage sig sammen" og give ham hvad han vil have også bide tænderne sammen mens det gør ondt.... men det kan da ikke være rigtigt at jeg skal have mere ondt fordi han vil have sex.....

åhh jeg er frustreret, vil jo gerne gøre min mand glad, men vil heller ikke have mere ondt....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt brok herfra....
  • #1   29. jun 2011 årh jeg har årøvet det samme med min mand. han er dog blevet noget mere forstående efter jeg har sagt til ham grædende at jeg ik har lyst til sex når jeg har ondt. og nu går vi mere efter mine behov end hans. med nussen og kælen og hygge arm i arm og af og til sker det os vi har sex men sleeet ik så tit som før. ellers tilfredstiller jeg ham på anden vis..

  • #3   29. jun 2011 hmm hvorfor skulle du ikke kunne dyrke sex? der er jo stillinger med samlede ben. ja bækkenløsing gør ondt-men lad det nu ikke ødelægge dit forhold. ja jeg kender det . i uge 20 blev jeg sygemeldt med svær bl og ved du hva? jeg går hjemme endnu, min søn er 2år og der er et eller andet mén fra graviditeten smiley men hvad gør at du får mere ondt ved sex?

    og ja så er din mand ikke særlig hensynsfuld-


  • #4   29. jun 2011 Jeg tror jeg var gået i seng med ham, UDEN at bide tænderne sammen... Bare sige av hele tiden, og evt. græde lidt.. Altså virkelig vise at det gør ondt.... Hvis han stadig er interesseret efter 3 gange, så har han fortjent at sove i gæsteværelset!!

  • #8   29. jun 2011 maiken : det er ikk alle der kan have sex med bl selv om det er med samlede ben eller ligende .. jeg kunne intet .. har så en sygdom i forvejen som jeg er sikker på har haft indflydelse på det os .. men ikk alle kan bare have sex smiley hehe

  • #10   29. jun 2011 sikke dog en barnlig mand... i min sidste gaviditet (med tvillinger) havde vi stotset ikk sex. hvetfald ikk et mange gange, idet jeg var bange for at gå i fødsel, elle miste, og det espektede min mand, vi hyggede bare på andre måder

  • #12   29. jun 2011 Jeg har nøjagtig samme problem her. Jeg kan heller ikke forklare ham det på nogen måde uden han bliver sur eller fornærmet. Det er virkelig anstrengende.

  • #21   29. jun 2011 lullee, jeg har også et par ting oven i , eller havde , hva vi lige skal kalde det . men forstår godt at manden er træt af det

  • #24   29. jun 2011 dina: forstår ikke hvad du mener med "vores mænd mister nok i de 9 mdr vi er gravide" de har sku selv været med til at gøre os gravide og hvis de skal "lide" bare en lille smule af hvad vi gør i de 9 mdr så kan de sku godt tåle at miste lidt.... Jeg havde en virkelig umulig graviditet med Anna, men prøvede på alle måder at tilfredstille min mand, denne gang har jeg så ondt at jeg ikke engang kan vende mig i sengen uden det gør ondt- så er sex sku ikke det første det går igennem mit hoved. og jeg er bare ikke typen der lægger røv til...sådan er jeg....
    der er nogle dage jeg har det værre end andre og det må min mand sku respektere- han er også en del af det at vi skal have et barn og hvis han ikke kan undvære sex de dage jeg har et rigtig skidt så tror jeg ikke han ønsker det barn.... også blir det også en slem tid efter fødslen for jeg skal have kejsersnit igen.... og sidste gang havde jeg meget ondt efter og kunne slet ikke dyrke sex....


  • #39   30. jun 2011 hvis man går sygmeldt lige som mange gør med bl ja så er og bliver det jo ligesom en sygdom, men selve graviditeten er ikke. men alle de gener der kan komme kan gøre så det bliver en sygdom.

    min mand har været lige så uforstående som TS's men jeg forklarede ham bare som tingene var og så blev det meget bedre.


  • #40   30. jun 2011 det er jo oftest os svært for mændende og følge med i hvor ondt det faktisk gør, de har jo ik prøvet at ha bl og de får det jo heller ikke. så smerten kommer de ik til at kende.

Kommentér på:
lidt brok herfra....

Annonce