{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
861 visninger | Oprettet:

Er lidt træt af at have ondt.... {{forumTopicSubject}}

Ja nu kommer der lige lidt brok herfra... he he
Men er bare så træt af at have ondt hele tiden, når man vender sig i sengen vågner man, når man sætter eller rejser sig fra stol, sofa eller bare fra at sidde på hug....
Har bækkenløsning og døjer med plukveer hele tiden og så igen....
Det er altså opslidende hele tiden at have ondt i kæmpekroppen, ved selvfølgelig godt at det har en ende ret snart men alligevel, der er bare så mange ting man gerne lige vil, men nej nej det kan man bare ikke....

Skulle bare lige ud med det....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er lidt træt af at have ondt....
  • #1   4. maj 2009 Jeg føler med dig!!

    Jeg er kun 15+2 i dag, og jeg døjer også med smerter konstant!
    Startede med at få plukveer da jeg var 14 uger henne..
    Og dét er bare trist!!

    Håber du får det bedre ..


  • #2   4. maj 2009 Hihi, "kæmpekroppen", får nogle mærkelige billeder i hovedet af en tegneserie figur kaldet KÆMPEKROPPEN smiley

    Måske du skal lave en tællenedkalender frem til dit kejsersnit, så du kan se at det da går den rigtige vej, mht tiden...


  • #3   4. maj 2009 Christina det gør jeg skam allerede.... så så få nu ikke nogle alt for grimme billeder i hovedet... he he

    Termin d. 24 Oktober: jeg har osse døjet med mine plukveer helt siden starten af graviditeten... så det er ikke altid så sjovt....

    Det eneste man kan med sikkerhed pt er at sidde og køre mad i kælderen, men det er jeg til gegæld osse enormt god til ha ha ha


Kommentér på:
Er lidt træt af at have ondt....

Annonce