{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Smut ved vagtlægen :( {{forumTopicSubject}}


Ja, i nat måtte vi ski en tur hos vagtlægen smiley jeg havde haft kvalme i løbet af dagen, på en anden måde end hvad jeg havde konstant de første 12 uger, og hen på aftenen får jeg det tiltagende dårligt. Jeg føler mig svimmel, hjertebanken, smerter i maven og begyndte at bløde lidt smiley så de ville heldigvis gerne ha mig til tjek. På vej derind var jeg næsten sikker på det var slut med spunken, og det var derfor jeg ikke havde mærket liv endnu.
Men vi kommer ind og vagtlægen virkede ski som en underlig snegl, som ikke rigtig kunne snakke dansk smiley han trykker mig på maven og jeg er rigtig øm, så lytter han efter hjertet, men siger ikke noget til os, andet end vi skal videre på akut modtagelsen, så blev jeg rigtig bange!!
Der kom en rigtig sød gynakolog som undersøgte mig indvendigt, og sagde alt så fint ud, så scannede hun mig bagefter, og der på spunken ligeså fint og sprællede som en vild smiley hjertet slog som det skulle og alt så fint ud smiley så det var bare skønt! Hun mente ikke der ville gå særlig længe inden jeg kunne mærke spunken smiley
Hun synes jeg skulle til en kontrol scanning, men eftersom vi skulle til md scanning på fredag, synes hun ikk det var nødvendigt. De var meget bedre til at scanne deroppe, Og det var en meget grundigere scanning smiley
Så vi kunne tage hjem og sove igen, velvidende at vores bebs havde det godt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Smut ved vagtlægen :(
Kommentér på:
Smut ved vagtlægen :(

Annonce