{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

Sex {{forumTopicSubject}}

Som der så flot stod på nettet, så skal man ha se for at blive gravid smiley Til min store morskab... Det finder selvfølgelig andre metoder i dag, men det er jo som udgangspunkt den måde de fleste blir gravide på...

Men det var slet ikke det jeg ledte efter... Jeg er jo den heldige ejer af en problematisk graviditet smiley Og det er der jo ikke det store at gøre ved, det er man jo ikke herre over...

Har en slem og svær BL som gør mere og mere ondt for hver dag, har forkortet og meget blød livmoderhals, åbnet mig 3,5 cm og en begyndende svangerskabsforgiftning... Og JM på FG og lægerne siger jeg med 75% sandsynlighed føder før tid, og håber jeg kan gå til uge 35 eller 36...

På nettet står der, man så ikke må ha sex men der står ikke en grund til det... Ved i andre det?

Undskyld mit rodet indlæg..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sex
  • #1   11. jul 2011 Man siger jo at sex kan tilskynde en fødsel, så mon ikke det er derfor? Jeg har intet videnskabeligt belæg for det, det er bare min tanke.

  • #2   11. jul 2011 Jeg tænkte om det kunne ha været noget med bakterier at gøre... Men måske det kan være derfor

  • #3   11. jul 2011 Det kan vel gå ind og forstyrre det hele hvis man har en meget kompliceret graviditet :0) det er hvad jeg kunne forstille mig !

  • #4   11. jul 2011 Jeanne : Det kan sikkert også ha noget med det at gøre :0) !

    Håber jeres baby bliver inde i din mave til du er i uge 36 og gerne længre ..... Jeg fødte selv i uge 36+0 og der kan være mange problemer i starten .... SÅ HÅBER AT DU GÅR OVER uge 36 :0)


  • #5   11. jul 2011 Stine: Jeg håber også at gå så længe som muligt, men som JM sagde, at skal det ske så er der gode muligheder når man er 35 eller 36 uger... Så skal man ikke være så bekymret igen... Men ja selvfølgelig skulle de gerne bruge lidt ekstra tid derinde...

    Havde du mange problemer med den lille da du fødte før tid?


  • #6   11. jul 2011 Jeanne : 1 mrd fortidlig er jo ikke farligt..... :0) Jeg havde problemer med at amme og opgav til sidst da de ikke har sutte refleksen i uge 36 og så fik han gulsot ! Og så er børn som er født fortidligt bare mere sarte og bliver hurtigt overstimuleret ! Men malthe er nu 2 ½ år og han er en sund og rask dreng med krut i røven :0) og er på ingen måder bagud heldigvis smiley .....

  • #7   11. jul 2011 Ja det kan da også være derfor.... Måske det kan modne livmoderen for hurtigt at dyrke sex. Eller også er det noget med de endorfiner man udskiller ved sex.... Hmm..... Der kan vist være mange ting. *g*

    Har en veninde der lige har født i 35+ og hun fik en skøn drenge på 2600 og 52 cm. Han klarer sig super, og de kom hjem allerede efter en uge på hospitalet. Så hun skal bare holde sig derinde 5 uger endnu, så skal det nok gå.


  • #8   11. jul 2011 Ja, det håber jeg også hun gør... Runder heldigvis 31+0 på onsdag, så for hver dag der går og hun blir derinde, blir hun mere og mere klar og kan klare sig herude i den store verden

  • #9   11. jul 2011 Stine: Hvor er det godt at høre... Jeg håber stadig jeg kan gå så længe som muligt... Men ja det er ikke sjovt, hvis man ønsker at amme og det ikke er muligt...

  • #10   11. jul 2011 Jeanne : Nej er det bestemt ikke :0) .... Og nu er jeg gravid igen og håber at jeg går 3 uger over terminen ha ha

  • #11   11. jul 2011 Ha ha Stine, tror du ikke 14 dage over termin er nok denne her gang?

Kommentér på:
Sex

Annonce