{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Hvad gør man lige???? {{forumTopicSubject}}

Ja.. For at begynde lidt fra bunden af bliver jeg lige nød til at forklare det lidt fra starten af med mit problem...!!!

Jeg arbjeder nat som social og sunhedshjælper på et bosted for hjerneskadet mennesker fra alder 21 op til de 57 år... I starten af min graviditet var det rigtig hårdt at arbejde nat for jeg var meget træt osv!!!!

Nu er jeg så 25 uger henne i dag og arbejder stadigvæk nat på det sammen sted.... Jeg har de sidste par dage haft ondt nede ved skambenet og meget ondt i mine ben, og det gør tit ondt når jeg laver nogen ting herhjemme osv og på arbejdet....

Jeg skal så tilfældigvis til mit andet lægebesøg i dag... MEN min læge er en idiot... hun er meget sådan en jamen hun arbejde til hun skulle føde og hvad hun kunne da hun var gravid kan vi andre sku også... SÅ det jeg frygter er jo at hun ikke vil tro på mig eller sygmelde mig for er ret så sikker på at jeg er ved at have begyndene bækken løsning....

Det er altså ikke sjovt at man ikke kan li sin læge og at hun er en idiot osv....

Hvad ville i gøre hvis nu hun ikke tager mig seriøs og bare siger ja ja??????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør man lige????
  • #1   22. sep 2008 Så konktakt din jordmor og hør hvad hun mener.

  • #2   22. sep 2008 Ja det havde jeg også tænkt mig hvis det var... men kan hun gøre noget ved det???

    Jeg tænker på om hun ville kunne sygmelde mig ????


  • #3   22. sep 2008 Stine - min læge mente ike jeg havde noget som helst, men da jeg kom til jm, fortalte hun at jeg havde bækkenløsning, og hvis ikke jeg passede meget på fra dags dato, ville jeg risikre at skride sammen i bæknet inden fødslen..

    mener sagtens hun kan sygmelde dig, menhøng mig ikke op på det :O)


  • #4   22. sep 2008 Jeg må se hvad min dejlige læge siger i dag hmm..... Synes bare ikke at det kan være rigtigt at for hver nat jeg er på arbejde kan jeg ikke gå dagen efter :0(... og har ondt de forskellige steder!!!!!!

    Jeg må kontakte min jordmor hvis min læge ikke mener at jeg skal sygmeldes!!!!!!


  • #5   22. sep 2008 Stine - det ville i hvert fald være mit bedste bud :O)

  • #6   22. sep 2008 Hej Stine E.. Jeg blev sygemeldt hos min læge og fik lægeerklæring for bækkenløsning pga. jeg har så ondt, og jeg er som du kan se ligeså langt henne som du.. bare forklar hende hvordan det altså hænger sammen, og at det gør for ondt...

  • #7   22. sep 2008 Marie : ja det har jeg også tænkt mig og så må jeg jo håbe at hun lytter og tager mig seriøs!!!!!!

  • #8   22. sep 2008 hun har f..... at lytte;) ellers er hun da en dårlig læge.. hehe.. så havde jeg ihvertfald skiftet;)

  • #9   22. sep 2008 så må du græde,, det kan de ikke stå for hehe bare gør alt hvad du kan hvis det er hun er en idiot. min læge er nemlige lige som din..
    men jeg blev sygmeldt med det samme og jeg var kun 2 mdr henne


  • #10   22. sep 2008 Marie: ja det kommer hun også til i dag det er sikkert!!!! gider ikke hendes pis mere.... det er jo ikke hende der har ondt.

    Olivers mor: ja og det er bare ikke skide sjovt at ha sådan en læge... alle de andre læger jeg har haft har været rigtig søde og forstående...

    Problemet er bare at her i varde hvor jeg er flyttet til er alle læger optaget og man kan ikke skifte jo skal jeg helt til esbjerg og det synes jeg vil være træls i længden..... ellers havde jeg skiftet læge for længe siden det er sikkert!!!!!

    Hmm og det der med at græde... er jeg ikke lige den bedste til overfor en læge!!!!!!


  • #11   22. sep 2008 Stine, det er bestemt heller ikke altid at det hjælper at græde foran lægen.
    Synes det er virkelig trist at din læge er sådan, men hun må da kunne se at du ikke er en pjækker.
    Håber du kan få fat i din jordemoder også for det synes jeg bestemt du skal.


  • #12   22. sep 2008 Jane: har aldrig grædt overfor en læge før så.... :0) Men ja for det første er jeg ikke en der render til læge konstant og pjækker er jeg heller ikke!!!!

    Ja.. jeg ringer til min jordmor i dag efter jeg har været ved lægen hvis min læge ikke lytter på hvad det er jeg siger det er sikkert.....


  • #13   22. sep 2008 Stine
    Hvis din læge ikke vil sygemelde dig, så snak med din jordmor.. Hun kan ikke sygemelde dig, men de har en klemme om lægerne, så hun burde kunne "presse" din læge til at sygemelde dig..


  • #14   22. sep 2008 Malena: ok rart at vide :0)


    Jeg skal til læge kl 14 i dag så i må meget gerne krydse fingre for mig... hader at komme ned til hende!!!!

    Skal nok lige give en opdatering


  • #15   22. sep 2008 Stine
    Krydser det hele.. Kender godt følelsen.. Kan heller ikk fordrage min læge... Man når kun lige at komme ind af døren før man blir smidt ud igen...


  • #16   22. sep 2008 jeg har os en ånsvag læge som din, men jeg gik til min jordmor efter lægen ikke vik hjælpe mig og sagde jeg intet fejlet, men jeg havde så bækkenløsning og blev indlagt et par dage efter af min jordmor da det var så slemt, også bagefter gik jeg ti lægen også var hun lidt tvunget til at skrive en sygemeldning, nu hvor min jordmor os havde skrevet i min jounal at jeg sku sygemeldes..

  • #17   22. sep 2008 Lægen er nogle specielle væsner ja. Når hun undersøger dig ved at trykke, så overdriv lidt med hvor ondt det gør. Du ved, overdrivelse fremmer forståelsen! Jeg er selv sygemeldt med begyndende bækkenløsning og er slet ikke i tvivl om, at det også er det du har.

  • #18   22. sep 2008 JA IKKE alle læger er særlig søde det er sikkert .......

  • #19   22. sep 2008 Jeg havde os ondt på det tidspunkt men jordemoren kunne ik sygemelde mig, men skrive i min journal at det var bedst at gøre det. og så ku jeg tage det op til lægen. men blev så sat til skånearbejde.
    hvis din læge ik tror på dig, ville jeg nok vælge at skifte læge, og evt sige til hende at du gerne vil have en henvisning til arbejdsmedicinsk klinik, hvor på de så vurdere om du kan arbejde eller ej. der kom jeg ud og blev sygemeldt øjeblikkeligt.


  • #20   22. sep 2008 Kristina : ok... problemet er bare at jeg ikke lige sådan kan skifte læge her i den by hvor jeg bor :0(... nu må jeg se nu er der en time til at jeg skal være ved lægen!!!!!

  • #21   22. sep 2008 okay. håber det går godt denne gang så. du må lige opdatere

  • #22   22. sep 2008 SÅ.... Jeg blev sku sygemeldt med det samme og hun var for en gang skyld lyttende så det var dejligt :0) Nu må jeg ud på mit arbejde i morgen og fortælle dem det også!!!!!!!

  • #23   22. sep 2008 Min læge ville heller ikke sygemelde mig til at starte med.. Hun var ligeglad med at jeg havde ondt. Jeg sagde at jeg ikke kunne noget som helst, hverken gå, stå, sidde eller køre bil. Hun mærkede lidt på maven og sagde; Ja, du behøver ikk at blive sygemeldt.
    Ugen efter skulle jeg til jordemor, og hun blev nærmest rasende over hvad lægen havde sagt. Jeg skulle sygemeldes omgående. Så næste dag tog jeg til lægen igen, og havde min kæreste med, og så sygemeldte hun mig, for det havde jordemoderen skrevet i min journal..
    Nu har jeg så skiftet læge ( pga flytning) og han henviste mig til en fysioterapeut, og nu har jeg så også endelig (delvist) fundet ud af hvorfor jeg har så ondt... Fysioterapeuten fortalte mig at det er pga min skæve ryg, og jeg større jeg bliver, jo mere skæv bliver ryggen.. Selvom det er træls ting, så er det meget rart at have fået en nogenlunde forklaring efter flere måneders smertehelvede =)


  • #24   22. sep 2008 Jeg ville skifte læge.. Det gjorde jeg selv her da jeg var 2 mdr henne fordi han var en nar. Jeg tud brølede da jeg kom ud fra lægen så min kæreste måtte sidde i et busstoppested og trøste mig, og skal til at skifte nu igen fordi min nye læge som er SÅ genial og god flytter.

    Godt at hun sygemeldte dig for hun kan da ikke bare lade dig rende rundt med bækkenløsning. Så ville jeg tabe underkæben for magen til stædighed skulle man da lede længe efter så, når det er hendes job at "passe på dig" men at hun så fortsat hovent ville lade dig gå sådan, elelr bare det at du frygtede hun ville fordi du kender hende, det er da ikke til at holde ud. Det er der jo ingen mening i at hun gør, bare fordi hun lige skal hovere over det hun selv gjorde -graviditeter er jo ikke ens!!


  • #25   22. sep 2008 ja rigtig super dejligt :0)


Kommentér på:
Hvad gør man lige????

Annonce