1.163 visninger
|
Oprettet:
til jer der RIDER under graviditet.eller har gjort {{forumTopicSubject}}
Hej med jer.
Jeg har jo selv hest, og rider stort set hver dag.. hvornår syntes i det begynder at blive FOR MODIGT at ride..?
forsætter i indtil i ikke syntes i kan tage ansvar for maven mere, eller hvordan har i tænkt jer at gøre..
eventuelt råd fra nogen som HAR gjort det?
knus herfra
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 30 Svar: 159
Men jeg synes selv du skal bedømme hvor langt du vil strække den, nogle rider hele deres graviditet igennem, indtil de ikke kan komme på hesten mere. Det ser meget godt ud, med dem der er højgravide, hihi!
sep 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 415
sep 2010
var os lige for at hører hvad andre har gjort
sep 2010
en part er ikke en mulighed for mig.. men har en veninde der kan ride hende et par gange om ugen når det sker, og det da bedre end ingen ting
sep 2010
tror komklutionen blir at jeg rider indtil jeg ikke kan stå inden for det mere, forhåbentligt til det sidste
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
Jeg stoppede med at ride begge gange så snart jeg fandt ud af at jeg var gravid.
sep 2010
men ja, jeg tør godt tage ansvar endnu, til at jeg blir ved med at ride, indtil jeg føler det ikke er ansvarligt mere..
- men at få mig til at holde mig væk fra hende det sker aldrig..
man skal jo heller ikke lade sin hverdag gå helt istå pga graviditet.. (MIN HOLDNING)
nå men er ikke ude på muderkastning.. vil stadig gerne have flere menninger om hvad de syntes og gør,..
'tak for svar indtil videre..:) dejligt at få flere øjne på dette emne.
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 66 Svar: 208
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 168
Men jeg var dog oppe flere gange, den sidste gang jeg var oppe på hesten var en uge før termin. En lille skidt tur på et par min.
Stoppede med at ride hver dagda jeg var 4½ mdr henne. Så fik jeg det så dårligt, så det ikke var til og holde ud..
sep 2010
Men jeg indstiller mig ikke på at sætte mine heste til side, dem skal jeg skam nok få plads til..:) det er kun et spørgsmål om priotering..
og jo jeg mener min hverdag går istå hvis jeg ikke rider, er i stalden osv..
men det jo bare min mening, og min hverdag vil simpelthen blive for kedelig for mig, jeg er ikke typen der bare sidder og passer på maven, men sådan er vi så forskellige, heldighvis..
men tak for din menning...
-----------------------------------------
stadig intra i at hører andres menninger, og hvad i har gjort/gør under graviditet.
sep 2010
jeg vil bare gerne hører jeres menninger og holdninger og ha jer til at fortælle hvad i gjorde eller gør..
IKKE at i skal fortælle mig hvad, hvorfor og hvordan jeg burde gører.. igen der er 1000 forskellige holdninger til dette
sep 2010
sep 2010
sep 2010
sep 2010
sep 2010
Nu lader man ikke livet gå i stå pga man ikke trisser rundt og er smart på ryggen af en hest..
Du siger du "tager ansvar" ved at blive ved at ride til du ikke kan mere - Jeg mener du gør det stik modsatte. Du gambler med dit ufødte barns liv.. Ikke et liv jeg ville have på samvittigheden.
Men det er jo op det her enkelte og de tør satse barnets liv - for at ride i "skide" 9 mdr..
Sæt det sådan op: Når du har født - vil du så tage dit nyfødte barn på armen og ride en tur?? Nej vel - det ville være uansvarligt.. Samme når baby stadig er i maven
----------------------------
HVILKET jeg ser som belæring, og det frabeder jeg mig.. jeg vil bare gerne hører hvad andre gør og har gjort under graviditet
sep 2010
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 11
Havde jeg redet helt fra start var jeg fortsat til jeg ikke følte det var behageligt mere...
Min læge sagde at det på ingen måde er farligt at ride, og det kan ikke skade. Det kan skade hvis du styrter, nøjagtig som det kan skade hvis du kører galt, falder, vælter på cykel osv... Men så skal man virkelig også lande forkert...
ah, ved godt det ikke var det tråden handlede om, men bliver bare lidt irriteret når folk synes det er så slemt at ride...
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 274
har os den holdning at man lige så godt kan falde når man går som falde af hesten falder hvertfald noget oftere end jeg falder af hesten
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
Men nu har jeg så også taget nogle slemme knubs og spark, og har en smadret ryg pga. det, så dælme nej om jeg tager chancen med baby i maven.
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
til jer der RIDER under graviditet.eller har gjort