1.047 visninger
|
Oprettet:
*Lizette - Nu som mor til dejlige Liam <3 *
4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Har i oplevet det?? {{forumTopicSubject}}
Er nu nået til uge 32 og idag er min mave og ja underliv bare så ømt..
Kan ikke vende mig på sofaen for så gør min mave ondt og hver gang jeg tager et skridt er jeg øm i maven og helt ned i underlivet..
Hver gang lillemanden bevæger sig gør det ondt og kan se ALLE bevægelser fra ham.. min mave får underlige former hver gang han bevæger sig.. er pladsen virkelig såååå trang?? Jeg nærmest kan tude når han bevæger sig lige nu, fordi det møffer mine mave sådan.. men samtidig.. så ELSKER jeg det jo..
Og så er jeg nok lidt ekstra bekymret for om han er okay nu jeg har de der streptokokker.. :-S
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Ih hvor er jeg blevet klog af at ligge herinde på fødegangen i et døgn, men nu skal du høre
Når baby vokser og der kommer mere og mere kraft bag sparkene, kan man, hvis man i forvejen er "ømskindet" og har nemt til blå mærker, få indvendige småblødninger, altså en form for blå mærker på indersiden af huden, når bebsen sparker.. Med tiden, vil disse blive større og større og mere og mere ømme i takt med de rammes igen og igen..
TIl sidst er man så øm i mavemuskulaturen at man ingen ting kan uden at det smerter.. Det føles som at have fibersprængninger eller som en muskel man ikke har fået strukket ud efter fysisk aktivitet =)
passer det med det du mærker??
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
L: Ihh hvor er du blevet klog af at ligger derinde.. kan de ikke give mig et døgn eller 2 så så kan jeg måske slappe lidt af´og slippe for mine blødninger og det
Men jo det kan jo egentlig godt passe.. Har haft tanken at det er fordi han har bevæget sig så meget det samme sted at jeg er øm... får jo sådan et helt "æg" i siden når han bevæger sig eller min mave får en kugle foran i siden af navlen når hovedet eller numsen bevæger sig.. så må være meget ømskindet.. så det giver jo god mening...
Nadia... Fik tjekket for blærebetændelse i sidste uge så det regner jeg ikke med at det er denne gang.. for kender godt følelsen af at det kan være sådan når man hatr blærebetændelse..
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Og det gør nuller naller.. det er jo det jeg har nu en blødning i livmodervæggen.. og alt efter hvor stor den er, kan den faktisk også give blødning fra skeden, ligesom du jo også har haft...
Min er jo så bare kommet fordi jeg er blevet løbet ned "udefra" og du er blevet løbet ned "indefra"
maj 2008
maj 2008
Har i oplevet det??