{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.047 visninger | Oprettet:

Har i oplevet det?? {{forumTopicSubject}}

Er nu nået til uge 32 og idag er min mave og ja underliv bare så ømt..
Kan ikke vende mig på sofaen for så gør min mave ondt og hver gang jeg tager et skridt er jeg øm i maven og helt ned i underlivet..
Hver gang lillemanden bevæger sig gør det ondt og kan se ALLE bevægelser fra ham.. min mave får underlige former hver gang han bevæger sig.. er pladsen virkelig såååå trang?? Jeg nærmest kan tude når han bevæger sig lige nu, fordi det møffer mine mave sådan.. men samtidig.. så ELSKER jeg det jo.. smiley

Og så er jeg nok lidt ekstra bekymret for om han er okay nu jeg har de der streptokokker.. :-S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i oplevet det??
  • #1   24. aug 2011 Du bekymrer dig for meget Lizette. *S*

• #2   24. aug 2011 Det er helt ok =)
    Ih hvor er jeg blevet klog af at ligge herinde på fødegangen i et døgn, men nu skal du høre smiley

Når baby vokser og der kommer mere og mere kraft bag sparkene, kan man, hvis man i forvejen er "ømskindet" og har nemt til blå mærker, få indvendige småblødninger, altså en form for blå mærker på indersiden af huden, når bebsen sparker.. Med tiden, vil disse blive større og større og mere og mere ømme i takt med de rammes igen og igen..
    TIl sidst er man så øm i mavemuskulaturen at man ingen ting kan uden at det smerter.. Det føles som at have fibersprængninger eller som en muskel man ikke har fået strukket ud efter fysisk aktivitet =)
    passer det med det du mærker??

• #4   24. aug 2011 Ja kan godt være jeg bekymrer mig for meget .. men ja sådan er det jo nok nu engang smiley

L: Ihh hvor er du blevet klog af at ligger derinde.. kan de ikke give mig et døgn eller 2 så smiley så kan jeg måske slappe lidt af´og slippe for mine blødninger og det smiley

Men jo det kan jo egentlig godt passe.. Har haft tanken at det er fordi han har bevæget sig så meget det samme sted at jeg er øm... får jo sådan et helt "æg" i siden når han bevæger sig eller min mave får en kugle foran i siden af navlen når hovedet eller numsen bevæger sig.. så må være meget ømskindet.. smiley så det giver jo god mening...

Nadia... Fik tjekket for blærebetændelse i sidste uge så det regner jeg ikke med at det er denne gang.. for kender godt følelsen af at det kan være sådan når man hatr blærebetændelse.. smiley

• #5   24. aug 2011 jeg tror det er det smiley
    Og det gør nuller naller.. det er jo det jeg har nu en blødning i livmodervæggen.. og alt efter hvor stor den er, kan den faktisk også give blødning fra skeden, ligesom du jo også har haft...
    Min er jo så bare kommet fordi jeg er blevet løbet ned "udefra" og du er blevet løbet ned "indefra" smiley

• #6   24. aug 2011 Arh det kan da egentlig godt være at det også er ham der er skyld i at man bløder fordi de så sparker så hårdt .. det havde jeg ikke tænkt.. Men de siger jo så at mit nok skyldes min infektion men ja hvad ved jeg snart.. Men det kan da hvertfald have noget med ømheden at gøre..:)

• #7   24. aug 2011 Er også begyndt at være øm.. men mest når han bevæger sig... men kan næsten også se alle hans bevægelser på maven nu.. den buler og bevæger sig når han rør på sig derinde..

Kommentér på:
Har i oplevet det??

Annonce