{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Carina  P
Carina P
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 41

Uro i benene {{forumTopicSubject}}

Har så meget uro i benene at jeg snart ikke kan falde i søvn om natten ja bare jeg ligger mig ned i sengen kommer det. Er så træt af det, har prøvet alverdens ting. Men har hørt om noget naturmedicin der skulle hjælpe, er der nogle der kender det???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uro i benene
  • Carina  P
    Carina P Tilmeldt:
    aug 2011

#1   25. aug 2011 Jo jo smiley er i uge 8

• Carina  P
    Carina P Tilmeldt:
    aug 2011

#2   25. aug 2011 Har det på samme måde, det er møg ubehageligt. Det eneste jeg bare lindre lidt er et meeeget langt varmt bad lige inden jeg skal i seng, men det er heller ikke altid det har nogen effekt.

• #3   25. aug 2011 Læg et par puder under benene, det kan også hjælpe. smiley

• #4   25. aug 2011 Jeg sover med en ammepude (fordi jeg har dårlig ryg) og hvis jeg har meget uro i mine ben, så smider jeg lige den under knæhaserne smiley

• #5   26. aug 2011 du kan få noget der hedder Kinin, men spør lige om du må tag dem nå nu du er gravid... held og lykke smiley

• #6   26. aug 2011 Jeg har hævet fodenden i sengen ca. 10 cm. det har hjulpet rigtig meget!!

• #7   26. aug 2011 tillykke det er en af de mange "glæder" ved at være gravid, hvis du er træt af det nu, så bare vent til du har haft det sådan 6-7 mdr hvor hver nat er en kamp for bare at få sovet 2-3 timer, og hvor man så vågner 2-3 gange hver nat fordi man skal tisse.... jo jo der findes ingen mirakelkur, jeg har præsteret at stå op og gå i bad hele 5 gange på en nat, da det er det eneste jeg har fundet der kan få mig til at falde til ro, men så skal jeg også være heldig at falde i søvn på max 5 min efter jeg er gået i seng igen, ellers er det om igen...

nej jeg har ondt af dig, jeg er heldigvis jo snart fri for det, og glæder mig til at kunne få en ordentligt søvn, okay så har jeg en lille bebs der skal ammes midt om natten, men ved min søn var det rent luksus i forhold til graviditeten.

• Carina  P
    Carina P Tilmeldt:
    aug 2011

#8   26. aug 2011 Ulla. kinin må man ikke tage når man er gravid.

Ditte. Jeg havde lidt af det også da jeg ventede min søn, men det var slet ikke så slemt og der var det kun den sidste måned. Et varmt bad er også det eneste der hjælper bare lidt på mig, jeg er så så heldig at selvom jeg skal ud og tisse om natten er det nærmest i søvne, så jeg falder i søvn igen.

Kommentér på:
Uro i benene

Annonce