{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.454 visninger | Oprettet:

skal lige ud med det! ARG {{forumTopicSubject}}

ja sagen er den at min læge havde glemt at sende mine papir ind til sygehuset så de kunne lave min nf tid. jeg ringede så derind sidste uge og spurgte om de havde fået papirene og det havde de.. så jeg ville nok få brev man eller tirsdag. Fair nok tænkte jeg.

i dag er der så stadig ikke kommet noget brev. så ringer ind fordi jeg skal lave nogle andre tider med min fys og lægen. så siger kvinden sørme: Vi har godt nok fået dine papir, men der er ikke blevet kigget på dem endnu, for der er en læge der skal kigge dem igennem før vi kan lave tid.
så siger jeg så til hende: jeg er 12+ i morgen. så siger hun: ja men vi scanner helt indtil 13+3.

så tænker jeg.. hvad så hvis jeg bliver scannet 13+3 og jeg bliver flyttet nogle dage så jeg er længere henne, så vil det sige at de ikke kan måle det de skal. så hvorfor fanden får de ikke bare lettet røven og får sendt det brev. jeg får nok brevet om en uge fik jeg afvide. :@

synes SIMPELTHEN det er for dårligt!

sorry mit udbrud, men skulle lige ud med det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal lige ud med det! ARG
  • #1   13. sep 2011 Der sker altså ikke noget ved at du bliver rykket et par dage frem. De kan stadig måle det de skal. Så ro på, de er jo også bare mennesker derinde. smiley

  • #2   13. sep 2011 jamen synes bare ikke det er i orden at jeg ringer ind sidste uge og hun siger at jeg vil få brev i start af denne uge. nu får jeg det først næste uge.

    har ikke lavet andet end at rykke lægen for at få det sendt og nu rykke sygehuset 2 gange for at finde den tid.


  • #3   13. sep 2011 Kan sagtens forstå det er skide irriterende, men læger kan jo også lave fejl.

  • #4   13. sep 2011 Iøvrigt burde du jo bare kunne få tiden når du ringer til hospitalet, hvis de har tildelt dig en, så er den jo skrevet i systemet nu. SÅ behøver du ikke vente på et brev.

  • #5   13. sep 2011 det var derfor jeg ringede. men de laver åbenbart ikke tid før de har kigget på papirene.

  • #6   13. sep 2011 tag den nu med ro, de havde glemt mig på sygehuset, så jeg ringede da jeg var 12+0 og samme dag ringede de så tilbage med en tid til mig når jeg var 13+0... da jeg så kom derind og blev scannet viste det sig at jeg faktisk var 14+0 og de kunne altså fint måle det de skulle, hun sagde til os at indtil man er ca 14 uger henne kan de måle det...

    som et lille plaster på såret kan jeg så fortælle at de måske allerede kan se kønnet hvis du er 13-14 uger henne, det kunne de ved os, hun ville bare ikke sige det.. ;o)
    men roligt nu, måske kommer der brev imorgen om at du skal afsted torsdag hvem ved, og så er dre jo ingen ko på isen ;o)


  • #7   13. sep 2011 der kommer først brev næste uge sagde hun. men synes bare det er træls at få brev og så skal man til 2 dage senere måske.. jeg kan ikke reserver tid til min fys eller noget smiley

  • #8   13. sep 2011 synes bare det er for dårligt at jeg har snakket med sygehuset 3 gange i alt og de gør ikke en skid !!

  • #9   13. sep 2011 må lige ringe i morgen. man kan kun ringe mellem 10 og 11 :S

  • #10   13. sep 2011 M & S 38+0- Jeg er enig med dig i at der er andre der også skal til, men jeg syntes absolut ikke det lyder som om TS er mere intreseret i at se baby. Hun giver da fint udtryk for at hun er nervøs for om man kan se det kan skal når hun er længere henne. Hvis det er første graviditet, og hun ikke har været igennem det før (evt. på sidelinjen med veninder, søskende o.l), så kan jeg da godt forstå nervøsiteten smiley

  • #11   13. sep 2011 NEJ det er ikke fordi jeg vil se baby. jeg vil bare gerne have muligheden for at hvis mit barn er syg og kunne få det fjernet.

    M&S : synes du skal tage og skrue lidt ned for charmen med at sige at du TROR jeg er desperat! jeg ved godt jeg ikke er den eneste .. men som alle normale mennesker så siger man ikke 1 ting og gør noget andet, især ikke når man er sygehus. synes det er noget fis du fyrer af med at jeg tror jeg er den eneste gravide.


  • #12   13. sep 2011 M&S angående det med at jeg aflyser mit tid til fys og læge .. nej det gør man ikke bare når det er en erstatningssag jeg har i gang og SKAL til fys og læge.

  • #14   13. sep 2011 tak søde Dina smiley

  • #15   13. sep 2011 M & S - hvis hun er lige så uheldig som jeg mht at blive rykket, så kan de IKKE måle den!! Med Noah fik jeg en tidlig scanning som viste jeg var 5-6 uger henne, den sku være retpræcis jo, men til nf skulle jeg ha været 13+1, trods tidlig scanningen viste det sig jeg rent faktisk var 15+1, og derfor kunne de ikke længere foretage en nf, så måtte nøjes med en trippeltest, som kun er en blodprøve.... smiley

    MIN - ring og brok dig over det!! Insister på en akut tid!!


  • #16   13. sep 2011 sonne: jeg ringer i morgen, for kan kun ringe mellem 10-11 :S

  • #17   13. sep 2011 Camilla: jeg har jo heller ikke sagt at det er iorden det de har gang i, synes da bestemt også hun bare skal have en tid med det samme, og kan ikke forstå at de ikke bare kan finde en tid som de gjorde ved mig... hun skal selvfølgeligt ikke sætte sit liv på standby, det er dem der har klokket i det, så de må jo også være lidt fleksible så i forhold til hun skal andre ting også, jeg ved godt at det er surt at få brev om en tid dagen efter, især hvis man har andre planer, men de kan jo heller ikke skrue tiden tilbage og gøre fejlen om..

    jeg håber da virkeligt at hun kan få den tid snart, og synes da helt sikkert hun skal ringe igen og sige at det er vigtigt at få den tid snarest, da hun også har andre ting hun skal have til at passe ind..

    det var ikke for at være negativ, det var bare lidt for at fortælle at der jo er tid endnu før det bare skal være, og at der ikke sker noget ved at være lidt længere henne end de 12-13 uger


Kommentér på:
skal lige ud med det! ARG

Annonce