{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.504 visninger | Oprettet:

Henrik og Vibeke
Henrik og Vibeke
Tilmeldt:
18. jan 2013
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 139

skal lige have luft!! {{forumTopicSubject}}

er gravid i 5 uge, så er ikke så langt henne.men vil meget meget gerne beholde det og passe på det, så i lørdags, fik jeg meget ondt i min højre side, og kunne ikke få luft, og fik høj feber, så til lægevagten med os, han sagde der er ikke noget galt gå hjem og sov. så idag var jeg ved lægen for at fået taget en gravidtest, som var posetiv:-) men men fik taget en blodprøve fordi jeg ikke kan trække vjeret ordenligt, der er ikke noget at høre på mine lunger m.m. men mit bakterie tal var meget højt, og min læge liner en der panikker, for de kan ikke scanne mig da jeg er gravid og det kan skade fosteret, så nu er jeg på pencelin til onsdag er tallet så ikke faldet, så skal de finde ud af noget andet, for så er de bage for det er min lunge eller hjerte der er noget med. humm hader min dag, desuden flippede min chef fuld ud fordi jeg meldte mig syg, hvorfor jeg var syg nu, og der var jo ferie, så de kunne jo ikke bare m.m. kæft jeg blev sur men også ked af det.
og mildt sagt ja skal lige have luft, for det gør ondt når jeg trækker vejeret smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skal lige have luft!!
  • #2   29. jul 2013 så er det nok det hun ville have gjort:) selv om hun sagde scanne:P

  • #3   29. jul 2013 nej man kan ikke scanne når hun er gravid. Min ældste søn er for nydlig blevet scannet og de spurgte meget ind til jeg ikke var gravid, da det var meget skadeligt. Jeg fik en stor bly dragt på og var den eneste inde i rummet. Gravid eller ej, så er det ikke sundt de stråler der kommer når de scanner

  • #4   29. jul 2013 Kommer an på hvilke scanning det er tror jeg..
    Mr scanning og ct scanning er farligt, men ultralyd er jo ikke smiley


  • #5   29. jul 2013 MR scanning må man ikke være gravid i.. spurgte de i hvert fald ind til da jeg skulle scannes

  • #6   29. jul 2013 Tja det bekymre mig bare lidt smiley men er spændt på onsdag

  • #7   29. jul 2013 puha det er ikke en rar dag.. krydser fingre for alt er okey og din chef bliver i bdre humør smiley

  • #8   29. jul 2013 tja jeg er ike bage for min chef for ovevejer alligevel at sige op og læse igen, smiley
    men det andet bekymre mig. håber bare pencelinen viker:-)


  • #9   29. jul 2013 ved mr scanning skal du være over 3 måneder henne og det bliver gjort så kort som overhovedet muligt da det ikke er sundt, men er det akut og du er over de 3 måneder så bliver du scannet, det fik jeg atvide på sønderborg sygehus da jeg var 4 måneder henne og skulle scannes pga mine tarme..

  • #10   30. jul 2013 har lyst til at sidde mig i et hjørne og hyle idag, kan slet ikke få luft, og når jeg endelig kan og vil lave en lille ting, sætte vaske tøj over, vaske op eller noget så max 10 min så skal jeg bare side ned pga af smereter i mine ben, :-(( af hvor jeg dog ikke gider det, håber de finder ud af det imorgen.

Kommentér på:
skal lige have luft!!

Annonce