er SÅ forvirret efter lægebesøg {{forumTopicSubject}}
Jeg har jo ikke just haft den letteste graviditet..
Jeg blev så sygemeldt af flere forskellige årsager, primært bækkenløsning, blødninger og løs moderkage.. Jeg gik så hjemme i 14dage-3uger og var til tjek på hospitalet, de så ingen problemer i at genoptage arbejdet på deltid, så længe jeg lyttede til min krop...
Jeg startede så igen, har haft 16 undervisningstimer pr. uge, hvilket er ca halv tid - jeg har self. ondt pga. BL og har blødt, men det har jeg jo gjort siden dag 1, så det tænker jeg ikke så meget over mere...
skulle så til lægen i dag og have udfyldt nogle papirer til kommunen vdr. deltidssygemeldingen.. jeg snakker så med lægen, hun undersøger mig og siger hun SLET ikke vil overveje en deltids, men kun fuldtids, og jeg desuden skal henvises til sygehuset igen, og hun vil have mig scannet fordi hun ikke er tryg ved de konstante blødninger..
MEN det er jo ikke engang en uge siden jeg var til opfølgning på sygehuset hvor de manede alt i jorden og sagde jeg var sund og rask, og sagde jeg skulle leve normalt, blødningerne til trods...
Så jeg er bare så forvirret, den ene råber vagt i gevær, og den anden råber slå koldt vand i blodet...
Men ja, summa sumarum er at jeg nu venter på svar fra sygehuset på om jeg skal derind og have tjekket bødningen, og at ejg er fuldtidssygemeldt igen igen, indtil jeg egentlig skulle på barsel om 14 dage... hvilket jeg synes er lidt plat når sygehuset egentlig har sagt jeg godt må arbejde, men jeg lytter self. til lægen som vel ved hvad de snakker om...
PS. målte jeres læge også BL i cm? jeg har spurgt flere, og de siger de aldrig har hørt om det, min læge har igennem hele graviditeten, eller fra BL opstod, anført antal cm - som er steget fra 4cm til i dag 8cm...
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Men det er jo lidt den samme tur jeg har været igennem..
Sygehuset siger at blødningerne ikke er noget man skal være bekymret for og det kan være ganske normalt og efter de undersøgte mig sagde de der ikke var noget i vejen andet end en sart livmoder..
Men omvendt var lægen MEGET bekymret og lavede diverse undersøgelser på mig og sygemeldte mig med det samme da blødningerne ikke stoppede efter behandlingerne..
Min læge siger så at man ikke MÅ bløde i graviditeten og derfor var hun nødt til at reagere og samtidig sygemelde mig.. og jeg skulle ringe til FG hver gang jeg blødte..
Og FG og JM siger at jeg ikke behøver ringe når det ikke er værre og jeg ikke skal være bekymret og at det er normalt..
Så det er lidt samme historie.. Sorry du fik smøren igen, det var mere for at fortælle at min læge og sygehuset har sagt det samme som med dig.. så tror bare det er sådan de gør de forskellige.. altså sygehuset og lægen..
Håber du får afklaring om det blir en deltids eller fuldtidssygemelding.. og husk at lyt til din krop
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Synes bare jeg bliver bange, eller ej, det er måske ikke rigtig formuleret, men jeg bliver i hvert fald nervøs, for hvem har så ret?
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Altså jeg stoler nok mest på min JM og fødegangen da det er deres fag.. men ja ved det faktisk ikke :-s
er SÅ forvirret efter lægebesøg