{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Bare lidt tanker.. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt, at når man ikk er længere henne end jeg (19+3) så behøver man ikk ku mærke liv endnu. Men jeg har tidligere (tror jeg, man bliver hurtigt i tvivl), mærket bobler og andet rumsteren rundt derinde. Men nu syntes jeg det er så stille og syntes nærmest min mave er forsvundet indad igen. Har de sidste par dage fået den kommentar,med at det er da vildt du ikk er større, når du er halvvejs. Og så bliver jeg så bange for der er sket noget med den lille:( årh ha. Gid man havde en scanner herhjemme, så man ku kigge ind til den hver dag. Skal heldigvis til scanning tirsdag morgen, så håber jeg alt er ok og vi kan få kønnet af se. Nå, det blev lidt længere end forventet.:) man får bare hurtigt nogle dumme tanker.. jeg gør i hvert fald:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bare lidt tanker..
  • #2   9. okt 2011 Her 2 gang mærkede jeg liv omkring uge 17 i en uges tid. Der gik så en hel uge, hvor jeg ikke mærkede noget og så kom det tilbage. Baby kan jo vende sig så den sparker ind ad så du ikke mærker det..



  • #3   9. okt 2011 man skal ikke mærke liv hver dag før uge 24, så tror ikke fødegangen gør så meget ved det. jeg synes maven har det meget med at svinge i str indtil efter uge 20, har min gjort alle 3 gange ihvertfald, så tag det roligt baby har ikke godt af al den stress smiley

  • #6   10. okt 2011 Jeg syntes heller ikk jeg stresser over det. Ikk sådan rigtig. Har heldigvis en kæreste der er god til at berolige. Men så alligevel, hvad ved han om det smiley Jeg tror jeg vil prøve at lade være med at spekulere for meget på det og så bare glæde mig til tirsdag, hvor vi skal se den igen. Har fri dag idag, så slipper for kommentar om min mave;) for som I skriver, carina og nadia, så sys jeg den svinger meget. Den havde nemlig lige 2-3 dage hvor jeg følte den var kæmpe, og så gik den tilbage til det den var før igen. Og om aftenen virker den jo også større.

Kommentér på:
Bare lidt tanker..

Annonce