{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

At mærke den lille i maven... {{forumTopicSubject}}

Hej piger..

Nok et lidt mærkeligt spørgsmål men nu kommer det lige alligevel..
Er i uge 25+3 har mærket den lille siden uge 21.
Men syntes det er meget forskelligt hvor meget jeg mærker ham. Nogen dage når jeg sætter mig stille ned (det mest der jeg mærker ham) ja så bevæger han sig vældig rundt syntes jeg. Andre dage mærker jeg ham bare lige en enkelt gang eller to og så er det det..

Var/er det også så forskelligt hvor meget i mærker/mærkede jeres den lille i maven?

(skal lige siges har prøvet at drikke koldt når han er stille, men det har ingen effekt)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At mærke den lille i maven...
  • #1   26. okt 2011 det er meget forskelligt også fra baby til baby, jeg synes jeg mærkede vores datter meget, men i forhold til denne prinsesse var det ingenting, hun er i gang 24/7 men nogle dage mere andre mindre voldsomt...

  • #2   26. okt 2011 Mon ikke han vender sig af og til? Når børnene vender indad, mærker man dem ikke lige så tydelgit, medmindre de lige får fat i et ribben eller sådan..

    nogle børn vender sig hele tiden, så nogle gange mærkes det tydelgit, go andre gange ikke.

    Vito stod rigtig fra uge 28, så fra den dag af mærkede jeg næsten ingenting. lidt møffen med numsen, og af og til lossede han til mine ribben. Og så hikkede han.
    Andet mærkede jeg ikke, fordi han vendte ind mod mig smiley og koldt vand, hoppen, skubben og andet gjorde INTET når han ikke ville bevæge sig. Det eneste der fik ham til at rykke sig lidt, var når man satte en måler på maven smiley hehee..


  • #4   26. okt 2011 så længe de ikke er så store, så kan de ligge og trygge sig ind imod rygsøjlen, også kan du ikke mærke at de bevæger sig, på samme måde som du fx kan når de ligger ud imod huden..
    Jo større de bliver, jo lettere mærker du også bevægelserne..


  • #5   26. okt 2011 Okay, så det måske bare ikke noget jeg skal tænke så meget over... Det kan bare godt være lidt svært:-) Men det nok også fint nok når jeg bare mærker lidt ind i mellem:-) Ville bare høre om andre havde oplevet lignende..

  • #6   26. okt 2011 altså du må ikke være i tvivl om at der er liv derinde.. Men så længe du mærker bebs bevæge sig bare en gang om dagen er det fint =)
    men bliver du nervøs på nogen som helst måde, kan du altid ringe til din læge og bede om at få lyttet efter hjertelyd, eller give din jordemoder/fødegangen et kald..
    Hellere en gang for meget end en gang for lidt.. =)


  • #7   26. okt 2011 LJ: okay tak... altså er ikke i tvivl for han bevæger sig da lidt, undrede mig bare over at nogen dage var det meget og andre dage meget lidt... Men sådan er det nok bare så:-)



Kommentér på:
At mærke den lille i maven...

Annonce