{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.171 visninger | Oprettet:

At mærke den bette {{forumTopicSubject}}

Jeg har den sidste mrd mærket den bette dagligt men siden fredag knap så meget og slet ikke i dag. Er det normalt og ok? Er 23+et eller andet
Husker det nemlig ikke fra min første søn hvordan man siger det er. Overvejer at ringe og høre ad men hvem skal jeg ringe til når jegikke er længere henne

Sjovt hvor meget man glemmer fra første


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At mærke den bette
  • #1   12. jan 2014 jeg MENER at det er fra uge 24 man SKAL mærke liv hver dag, men jeg har mærket liv hver dag siden uge 19, så jeg ville nok selv blive lidt bekymret .... men har du ikke fået et nummer til jordmoder som du kan ringe til døgnet rundt?
    Ellers ville jeg da prøve at ringe til fødegangen, også selvom man først skal ringe dertil fra uge 24 ...det skader jo ikke at prøve smiley

    Men prøv at drikke et koldt glas vand, eller bevæge dig lidt rundt .... hos mig hjælper det at puffe til maven nogle gange, og så ellers ligge og slappe af, så plejer der som regel at være liv igen smiley


  • #3   12. jan 2014 Drik et glas iskoldt vand og læg dig ned og slap helt af og se om der så ikke sker noget smiley
    Men man bliver nervøs og ellers ville jeg ringe ind til Fødegangen smiley


  • #4   12. jan 2014 Mener det hedder uge 28 du skal mærk liv hver dag. Men hvis ikke du mærker noget så tag iskold at drikke læg dig ned og inde for 30 minutter skal du mærke liv ellers så skal du ringe. Er du tvivl så heller ringen engang fr meget

  • #5   12. jan 2014 Det er fra uge 24 du skal mærke liv dagligt

    profilbillede
  • #6   12. jan 2014 Lol undskyld det står på hovedet billedet smiley

  • Philippa B
    Philippa B Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 19
    #7   12. jan 2014 Min jordmoder siger det er fra uge 26. Jeg har mærket liv siden uge 15+4, og er i dag 38+6, dejligt med liv smiley

  • #8   12. jan 2014 Det jeg har lagt billede ind af er af en folder som jeg fik ang det at mærke liv og der skriver de uge 24..

  • Philippa B
    Philippa B Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Svar: 19
    #9   12. jan 2014 Ja.. Men selvom man ikke mærker liv hver dag, behøves der ikke være noget galt.. Min mor mærkede først liv med min lille bror i uge 36 o

  • #10   12. jan 2014 Nej nej slet ikke første gang jeg ventede mig lagde moderkagen foran så jeg mærkede ikke noget dagligt overhovedet og de spark og bevægelser jeg mærker denne her gang er vildt smiley

    Men de skriver man fra uge 24 helst skulle mærke liv dagligt..


Kommentér på:
At mærke den bette

Annonce