{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Grædefærdig :'( {{forumTopicSubject}}

Åha, lige et ynkeligt indslag fra min side af ..

- er simpelthen total grædefærdig .. Render på 2. Døgn med veer .. Var en tur inde på fødegangen i går for at se om hvordan og hvorledes .. Og fik kørt en kurve og lille manden opførte sig eksemplariskes på veerne sagde hun, Og der at intet livmoderhals tilbage og hun kunne tydeligt mærke lille mandens hovedet, så indtil videre måtte vi lige se tiden an .. Så fik nogle piller med hjem til natten, og har også sovet godt ..
Men det vil bare ikke rigtig udvikle sig, det er lidt det samme som igår, de gør måske lidt mere ondt .. Men det er bare sådan en rigtig tudedag i dag smiley !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Grædefærdig :'(
  • #1   10. nov 2011 ej øv hvor træls for dig.. FØLER med dig og held og lykke med det hele smiley


  • #2   10. nov 2011 Jeg sender dig en MASSE ve-støv til dig.

  • #3   10. nov 2011 Kender det selv gik e 38 time med min sidste pige

  • #4   10. nov 2011 OK - jeg havde også meget kraftige veer, men var slet ikke åben, da jeg spurgte efter smertelindring ville de give mig det med de nåle den stikker ind i huden, og pludselig blev jeg så indlagt, utroligt dejligt - om natten måtte jeg bed eom noget mere smertelindring, og fik derefter mprfin i låret - det var dejligt - omkring et døgn senere fødte jeg -

    Jeg ved ikke hvorfor vi kunne blive indlagt og du ikke kan? vi har dog sakal det siges 40 minutter til Hospitalet

    kan du ikke prøve at få noget mere smertelindring


  • #5   10. nov 2011 Hvor er man bare ynkelig, men det hjælper sgu at få lidt luft og lidt opmuntring fra jer skønne piger, hvor mange af jer ved hvad man snakker om ! smiley

  • #6   10. nov 2011 Så er jeg ikke den eneste.. Ved præcis hvordan du har det.. Jeg havde veer 72 timer i sidste uge, regelmæssige med 5 min imellem og 3 mins varighed.. Det gik i sig selv.. 3 dage efter startede der igen, denne gang havde jeg regelmæssige veer i 54 timer.. Det gik også i sig selv... Har siden haft veer on and off de kommer i bølger og er regelmæssige over flere timer før de går i sig selv.. Man er træt udkørt, alt hvad alle gør er forkert, lægerne og jormødrene vil ikke gære noget og det hele er bare ulideligt.. Tro mig jeg ved præcis hvordan du har det..

  • #7   10. nov 2011 Er ikke så interesseret i at blive indlagt, jo hvis det var for de ville hjælpe det lidt igang.. Fik også smertestillende til natten i aftes .. Men vi måtte bare se tiden an sagde hun :. Men man er bare SÅ magtesløs ..

  • #8   10. nov 2011 Jeg blev indlagt men er jo også kun 35 uger henne nu... Så der skulle ekstra opsyn på i tilfælde af det gik igang..
    Jeg fik piller der fik livmoderen til at slappe af også en sovepille.. Det hjalp virkelig meget på mig.. Fik et par timers ve fred og sovet..


  • #9   10. nov 2011 LJ : ja, det er VIKELIG ganske forfærdeligt ! Man aner ikke hvor man skal gøre af sig selv, og det er næsten værre at se ens kæreste ikke ane hvad pokker han skal gøre .. Håber virkelig bare at det snart udvikler sig, ellers at JM har en god ide til hvad vi så gør når jeg ringer til hende senere .. For det det med at se tiden an, puha bare tanken i sig selv .. Er total udkørt, er så træt og man kan bare ikke finde ro nogle steder ..

  • #10   10. nov 2011 Amalie:
    Er ikke så interesseret i at blive indlagt, jo hvis det var for de ville hjælpe det lidt igang.. Fik også smertestillende til natten i aftes .. Men vi måtte bare se tiden an sagde hun :. Men man er bare SÅ magtesløs ..


  • #11   10. nov 2011 Du må jo side ærligt at hverken du eller han kan klare mere og at de må hjælpe dig, enten ved at få gang i det eller stoppe det..
    De valgte jo at stoppemit med de der piller, men jeg har som sagt stadig veer on and off, og jeg kan forvisse dig om at hvis det fortsætter så bede jeg om igangsættelse i uge 37, ellers har jeg hverken mand, kræfter eller mod tilbage..


  • #13   10. nov 2011 Ja lige præcist, siger også til hende nu her når jeg ringer sidst på eftermiddagen, at jeg kan ikke holde til det.. Så må de altså gøre noget .. For det tager virkelig på den, og ens partner lider lige så meget under det ..
    For hvis de ikk vil hjælpe med at sætte det ordentligt igang, så må de stoppe det ..
    - det er godt nok også noget af en omgang du har været igennem
    /:


  • #14   10. nov 2011 Louise
    ej det kan jeg godt forstå smiley

    Jeg var nu glad for at blive indlagt , kunne simpelthen ikke finde hvile i hjemmet , og vi var så heldige at manden fik lov at overnatte på min stue smiley

    de hjalp det lidt i gang med at trykke den hinde ind som fik vandet til at gå - men det var først dagen efter -


  • #15   10. nov 2011 Amalie: At have manden ved sin side må ha været dejligt smiley
    Ville bare såån ønske de ville sætte det lidt igang .. For man er bare total tappet for energi ..


  • #16   10. nov 2011 Jeg har nu haft veer ón/off siden søndag, og de vil bare heller ikke udvikle sig! Så ved præcist hvordan du har det. Søndag havde jeg 1,5 cm livmoderhals tilbage og igår var den ca 0,5 cm og åbnet 0,5 cm.
    I starten holdt jeg på at jeg gerne ville holde hende derinde 1-2 uger endnu, men når det bare forsætter, så orker jeg bare ikke mere!! Jeg har også slemme menstuations smerter idag, og så kommer der en ve hvert 10-20 min, nogen gange sjældnere. Og forskelligt hvor meget de bider.


  • #17   10. nov 2011 Puha Mette /: Ja det lyder satme ikke morsomt ,. Men hva så ? Hvad er 'fremtidens' plan for dig ? Skal du bare gå sådan eller hvordan og hvorledes ?

  • #18   10. nov 2011 Louise : det er rigtig hårdt smiley men jeg har også tidspunkter på dagen hvor jeg ikke har så ondt, bortset fra idag, der har jeg bare næsten konstant mens smerter. Jamen mi. Jordemoder regnede ikke med at vi skulle ses igen. Men jeg skal bare se tiden an smiley så håber der snart sker noget. nu her når manden kommer hjem går vi en lang tur med hunden, og så hopper jeg i badekar bagefter.

  • #19   10. nov 2011 Tusind tak Marlene.. Glæder mig til at kunne se tilbage på det på den måde (:

  • #20   10. nov 2011 jeg havde også Dan hos mig på sygehuset.. vi fik enestue med dobbeltseng først på FG og senere kom vi på barselsgangen hvor vi også havde dobbeltseng.. Det har vi haft begge gange jeg har været indlagt..
    og det var slet ikke på tale at det ksulle være anderledes, heller ikke fra sygehusets side...


  • #21   10. nov 2011 Mette: åh nej, det der 'de tiden an' det sviger i mine øre når jeg høre det ! Men det er mere fordi man bare gerne enten vil have gang i det eller får det til at holde op .. Den med gå en tur med hundene, gjorde vi igår, og troede nærmest jeg skulle falde død om inde i den skov, og det satte bare ikke gang i en skid ! Men håber da det kunne sætte lidt fyt i dine veer smiley Du er trods alt 'langt nok henne' men forstå godt ideen om hun gerne liiige måtte bliver der inde en uges tid eller to endnu ..

  • #22   10. nov 2011 LJ: Okaay, hold da op smiley Vidste jeg ikke at man kunne .. Men det er også alfaomega at have dem ved ens side ..

  • #23   10. nov 2011 I randers, hvor jeg skal føde, er der dobbeltseng på alle fødestuerne, og trro faktisk også der er i de der "venterum" man er på mens veerne tager til..
    Jeg har været på 2 forsk. stuer, og der var dobbeltseng på begge, også har jeg været på en fødestue, og der var dobbeltseng, og det fortalte de at der var på alle =)
    Det synes jeg i hvert fald er lækkert, for jeg havde brug for Dan ligesom "lå i ske" med mig og holdt på maven og lænden når jeg havde veer der bare bed og sveg, og det ville han jo ikke kunne i en alm. seng..


  • #24   10. nov 2011 Louise : det er altså også bare de værste ord at få i hovedet! Jeg er meget kontrol freak og alf det her med det kan gå igang iaften, men også først om 14 dage, det kan jeg bare ikke ha!! Og slet ikke når man har så ondt ón/off smiley
    Puha, så må min mand bærer mig hjem!
    Lidt klamt, men får du også sådan en trykkende fornemmelse om mod endetarmen selvom den virkelig er Tom? Virkelig ubehageligt.


  • #25   10. nov 2011 LJ: ej hvor fedt .. Sådan er det i hvert falde ikke på Næstved sygehus hvor jeg skal føde .. Men det er da vildt fedt det er sådan, for i mit hovedet er farmand ligeså meget med i det hele som mor er ..

    Mette: ej, så har du det fuldstændig ligesom mig ! Jeg er VIRKELIG ved at gå ud af mit gode skin ved ikke at vide hvad der sker.. Jeg skal helst have tingede planlagt og vide hvor og hvornår ! Så at man bare får smidt den i hovedet med at se tiden an, gør det bare endnu værre !
    Åh ja, har også den trykkende fornemmelse? Har jeg faktisk haft en lille uges tid .. Det er SÅ ubehageligt !


  • #26   10. nov 2011 Louise : Ja lige præcis! Så har vi det på helt samme måde. Og alle siger, ih det sker nok i nat - men nej, det er ikke sket endnu, og man begynder sku helt at tvivle på om den lille fis vil ud :b men åååh, kunne man da så bare gå uden alle de smerter hele tiden. Jeg har også bækkenløsning oveni, så det gør det altså bare ikke bedre.
    Jeg har også haft det siden søndag, men synes det har været specielt slemt idag smiley


  • #27   10. nov 2011 Nåårh, her er en lille opdatering ..
    Er lige kommet hjem fra fødegangen, hvor jeg har fået akupunktur til at sætte ordentlig gang i de veer, og der er da bestemt også kommet flere, og har åbnet mig 2-3 cm så det går frem ad smiley og JM troede helt bestemt at det blev imorgen .. Så
    Vi krydser finger og håber på det bedste ..


  • #28   10. nov 2011 Ej hvor er jeg missundelig! Håber for jer at det sker snart smiley
    Tænker jeg også ringer ind med min nød hvis der ikke sker mere i weekenden. Så har jeg givet det en hel uge smiley
    Hvad sagde du til dem? Jeg er SÅ dårlig til at beklage mig nemlig smiley rigtig dårlig vane efter at ha gået med et ødelagt knæ i 3 år. Så har jeg bare fået svært ved det og underdriver altid smiley

    Årh altså, så har i snart jeres dreng i armene smiley


  • #29   10. nov 2011 ihhh altså godt der sker noget og du åbner dig smiley tænk hvis han kommer i morgen så bliver fødselsdatoen 11.11.11 smiley det er da lidt sjovt smiley held og lykke med det hele smiley

  • #30   10. nov 2011 Jamen sagde faktisk ikke så meget, eller beklagede mig .. Sagde bare nu var jeg ved at gå ud af mit gode skin også sagde JM at hun synes også jeg havde kæmpet nok de sidste snart 3 døgn ! Og ja, så sagde hun vi startede med akupunktur smiley
    Og mine veer kommer mere og mere, dog ikk regelmæssigt endnu, men det er jo hellere ikke så længe siden.. De gør bare ikke rigtig ondt såån rigtig .. Meen det kommer nok smiley

    Jaaa, det bliver lidt skægt hvis han kommer i morgen den. 11.11.11 smiley
    Tusind tak piger smiley og det er helt vildt at vi forhåbelig snart har ham i armene !


  • #31   11. nov 2011 hva er der ikke noget nyt i denne sag? smiley kom så ud din lille bisse smiley

  • #32   11. nov 2011 Puha, han lader vente på sig ! Været en frygelig nat ! Men veerne tager til men kun reglmæssige engang imellem /: men min JM er tilbage fra hvile kl. 13 også skulle vi snakke sammen hvis der er skete yderlige .. Men for POKKER hvor må det gerne snart være overstået ! smiley

  • #33   11. nov 2011 øv øv øv louise håbede på at du ikke var ved com og var i gang med at føde smiley har tænkt meget på dig... kan de ikke sætte dig ordenligt i gang når nu det har trukket så meget ud?

  • #34   11. nov 2011 Ja det er sgu noget øv smiley
    Det håber jeg virkelig kommer på tale når hun kommer tilbage .. For er lige ved at gå ud af mit gode skin ! Men det føles bare som om der er en evighed til kl 13 smiley


  • #35   11. nov 2011 Og tak, hvor er du bare sød ! smiley

  • #36   11. nov 2011 Årh Louise : jeg havde håbet der var en positiv update fra dig smiley
    Håber han snart vil ud til jer! Og at de vil hjælpe dig lidt på vej derinde.


  • #37   11. nov 2011 Kom så ud lille babydreng, vi er faktisk nogen der går og tripper smiley
    Hehe tror jonas er træt af at jeg ikk snakker om andet end at du er blevet sat igang.


  • #38   11. nov 2011 Vil lige ønske dig alt held og lykke !! Kender alt for godt til det du nu er igennem, med Oliver havde jeg veer fra Lørdag morgen l 6 til mandag aften kl 23.06 !! Men han skal nok komme enten idag eller imorgen smiley
    Glæder mig til en update smiley

    Mange tanker og en masse vestøv sendt afsted herfra smiley


  • #39   11. nov 2011 Jaah, efter at have gået med veer siden tirsdagen, og de ikk rigtig har ville udvikle sig ordentlig , trods igangsættelse akupunktur , så fik vi endelig grønt lys til at skulle sættes igang smiley Så det hele går løs i morgen tidlig kl. 8 skal vi møde på fødegangen .. Så det bliver SKØNT at komme videre og få det her smerte helved overstået !
    Imorgen er jeg 39+1.. Så vi er godt spændt her hjemme og venter med længsel til at har vores lille dreng i armene smiley


Kommentér på:
Grædefærdig :'(

Annonce