{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er grædefærdig!
  • #1   2. jul 2012 Det er altså lige til at kaste op over. Bliver helt dårlig!
    Bliver bare ved med atvse min egen lille dreng i den situation, og forestille mig hvordan jeg selv var reageret.. Og lad os bare sige at tingene nok var gået anderledes!


  • #2   2. jul 2012 Første gang jeg læste om Tobias, græd jeg i halvanden time, mens jeg krammede min søn.

    Ingen straf er hård nok, og jeg håber virkelig at Tobias-sagen vil give noget tiltrængt fokus på de udsatte børn som gang på gang svigtes og overses!


  • #3   2. jul 2012 Det er rigtig forfærdelig, fatter virkelig hellere ikke man kan det her.. er stoppet med at læse, for sidder med gåsehud og tårer hver gang..

    Men der har været slået noget op tidligere om det..

    http://babygalleri.dk/for_messagedetail.aspx?msg_id=72180


  • #4   2. jul 2012 ;( ;( DET ER FRYGTELIGT

  • #5   2. jul 2012 Jeg kan ikke lade være med at læse smiley selvom jeg bliver så sur og ked af det.

    Jeg håber at danskerne ALDRIG vil glemme navnet Tobias smiley Han fortjener at blive husket.


  • #6   2. jul 2012 Hold kæft nogle forældre mand.. Puha, nu tuder jeg også:( ej hvor ville jeg dog gerne se dem begge lide ! Ja undskyld, men i min verden er der ingen straf der er for hård for de to..

  • #8   2. jul 2012 Det er så frygteligt at sådan en lille skøn dreng skal herfra på denne måde! Ufatteligt hvordan det kan gå til!! R.I.P Tobias! Tror du har fået en plads i de flestes hjerter! Du har i hvert fald i mit!!

  • #10   3. jul 2012 Jeg blivet simpelthen så nederdrægtig tosset over at høre at en pige råber om hjælp til kommunen, at der kommer henvendelser, meldinger om mistrivsel osv og så sker der ikke en skid.. Sikke da et vældfærdssamfund og hvor er det betryggende at vide at ens hårdt tjente (skatte)-penge er givet så godt ud (Ironi).. STAKKELS lille dreng.. Jeg håber inderligt at de to får al den dom der overhoved kan ligge på dem og bagefter en behandlingsdom til "moren".. Der er noget galt i hovedet af hende hvis hun har fundet sig i at der er en der har mishandlet hendes søn foran øjnene på hende uden hun har reageret!

    Lille smukke engle dreng.. Det er så tragisk!!!!


  • #11   3. jul 2012 Det er simpelthen forkasteligt. Det gjorde så ondt da jeg læste den igår aftes. Jeg skulle genfortælle det for min mand, og kunne næsten ikke få det over mine læber. FRYGTELIGT!!!!

  • #12   3. jul 2012 jeg er i den grad mest vred på moderen.

    Jo, stedfaderen er en usympatisk psykopat. Men moderen, hun har jo i den grad svigtet og fralagt sig ethvert ansvar.

    Hun havde SÅ mange chancer for at redde Tobias og hjælpe ham. I stedet så hun bare på, mens han blev tortureret over en længere periode, og tævet til døde?

    hun lagde sig TIL AT SOVE mens hendes dreng udåndede lige ved siden af hende. hun ved ikke engang HVORNÅR han døde, fordi hun faldt i søvn!

    Hun fortjener ikke at kalde sig for mor.


  • #14   3. jul 2012 S & Lærke,
    det er ikke helt rigtigt.

    Stedfaderen ville ikke have at Tobias hele tiden sad hos moderen, så jhan slog ham og smed ham i kælderen, go forbød hende at se ham i øjenen når han opførte sig sådan. Og derfor græd hun (og adlød).

    Camilla,
    der er noget helt helt galt med hende! Hun kan umuligt eje empati. Jeg forstår ikke at ingen har spottet noget før, allerede da han var helt lille. hun må have haft svært ved a tknytte sig eller sådan, for det må være noget helt galt med hende. Måske er hun hjerneskadet? Sådan, helt alvorligt.

    Og ja, Tobias far var ikke indblandet :S han havde bopælsretten, men moderne vlle ikke udlevere efter endt samvær, og han gik til fogeden. Dog antog man bare at moderen havde bopælen, fordi sådan plejer det at være. Derfor gik der 6 uger før faderen fik sin ret. Tobias skulle afleveres i fogedretten den 18. juli kl 9, men døde mellem 3 og 7 om morgenen den 18. juli.

    Det er simpelthen så tragisk, og jeg håber at Kolding Kommune bliver meldt, for de spiller i den grad også en stor rolle i dette tragiske forløb!


Kommentér på:
Er grædefærdig!

Annonce