1.295 visninger
|
Oprettet:
Er grædefærdig! {{forumTopicSubject}}
Faldt over denne skrækkelige artikel! Tænk at nogen kan behandle et barn på den måde!!
http://ekstrabladet.dk/112/article1785288.ece
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 465
Bliver bare ved med atvse min egen lille dreng i den situation, og forestille mig hvordan jeg selv var reageret.. Og lad os bare sige at tingene nok var gået anderledes!
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Ingen straf er hård nok, og jeg håber virkelig at Tobias-sagen vil give noget tiltrængt fokus på de udsatte børn som gang på gang svigtes og overses!
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 291
Men der har været slået noget op tidligere om det..
http://babygalleri.dk/for_messagedetail.aspx?msg_id=72180
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
nov 2010
Jeg håber at danskerne ALDRIG vil glemme navnet Tobias Han fortjener at blive husket.
sep 2011
Følger: 1 Emner: 64 Svar: 372
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 66 Svar: 208
sep 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 57
Lille smukke engle dreng.. Det er så tragisk!!!!
nov 2008
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 38
nov 2010
Jo, stedfaderen er en usympatisk psykopat. Men moderen, hun har jo i den grad svigtet og fralagt sig ethvert ansvar.
Hun havde SÅ mange chancer for at redde Tobias og hjælpe ham. I stedet så hun bare på, mens han blev tortureret over en længere periode, og tævet til døde?
hun lagde sig TIL AT SOVE mens hendes dreng udåndede lige ved siden af hende. hun ved ikke engang HVORNÅR han døde, fordi hun faldt i søvn!
Hun fortjener ikke at kalde sig for mor.
nov 2010
det er ikke helt rigtigt.
Stedfaderen ville ikke have at Tobias hele tiden sad hos moderen, så jhan slog ham og smed ham i kælderen, go forbød hende at se ham i øjenen når han opførte sig sådan. Og derfor græd hun (og adlød).
Camilla,
der er noget helt helt galt med hende! Hun kan umuligt eje empati. Jeg forstår ikke at ingen har spottet noget før, allerede da han var helt lille. hun må have haft svært ved a tknytte sig eller sådan, for det må være noget helt galt med hende. Måske er hun hjerneskadet? Sådan, helt alvorligt.
Og ja, Tobias far var ikke indblandet :S han havde bopælsretten, men moderne vlle ikke udlevere efter endt samvær, og han gik til fogeden. Dog antog man bare at moderen havde bopælen, fordi sådan plejer det at være. Derfor gik der 6 uger før faderen fik sin ret. Tobias skulle afleveres i fogedretten den 18. juli kl 9, men døde mellem 3 og 7 om morgenen den 18. juli.
Det er simpelthen så tragisk, og jeg håber at Kolding Kommune bliver meldt, for de spiller i den grad også en stor rolle i dette tragiske forløb!
Er grædefærdig!