{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

Bange :-( {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er gravid i uge 11 nu, og der er noget som jeg bare er så bange for.. Det er første gang jeg er gravid.. Jeg skal til skanning her på tirsdag, og jeg er så bange for at der måske er noget galt med babyen, da min kærestes familie har 2 børn der ikke er helt raske smiley og jeg håber bare ikke at der er noget galt med den lille smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange :-(
  • #1   15. nov 2011 Det er helt naturligt at være bange når man venter barn. Det hele er så nyt og man aner ikke hvad der skal ske, og om barnet er perfekt.

    Men bare rolig, chancen er så lille bitte, så jeres barn fejler selvfølgelig ingenting.


  • #2   15. nov 2011 Hvad fejler de børn? Meget sygdom er jo ikke genetisk, og du har jo raske gener

  • #3   15. nov 2011 Ja det er nok rigtigt, jeg har snakket med mange som har været gravide og de sagde at de også var bange for det..
    Tak skal du have smiley


  • #4   15. nov 2011 Jeg kan slet ikke stave til det, men den ene lever på et hjem hvor han får hjælp, og pigen hun opføre sig som at hun bestemmer det hele og at hendes forældre bare skal gøre som hun siger.. Og hun gør ting som ikke er helt alm..

    Ja det er rigtigt nok.. Ingen fra min familie har født nogen børn der var syge..


  • #5   15. nov 2011 Det kan jeg desværre ikke afgøre om er arveligt smiley

    Odds er stadig I får raske børn, men snak med jordemoder om dine tanker, ellers fylder de pludselig meget.

    Det kan ligge langt ude i generne, det kan være påvirket af miljø, det kan være sket under graviditeten - så du behøver ikke bekymre dig, selvom det er helt naturligt, at du gør det. Fint du sætter ord på dine følelser?


  • #6   15. nov 2011 bare rolig det er ikk den eneste gang du kommer til at være nervøs - bange eller bekrymret smiley Men forstår dig godt. det er ikk morsomt hvis i har en viden..

    men altså du kommer til at være det flere gange mens du er gravid og når du så er blevet mor er den der os næsten hele tiden smiley


Kommentér på:
Bange :-(

Annonce