{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

Barsel - KH - Osv. {{forumTopicSubject}}

God aften ..

Er der nogen kloge hoveder herinde der har prøvet lignende eller andet ..

Jeg står i den situation at jeg venter mig en vidunderlig lille dreng/pige i slutningen af marts .. Jeg har arbejdet som Salgs Assistent gennem de sidste 2 år på min arbejdes plads, jeg havde tidligere på året måtte lave min kontrakt om til det jeg ville refere til som en fritids ansat, da jeg skulle tage et kort skole forløb til anden uddannelse, efter at have modtaget mit afgangsbevis genoptog jeg fuldtids stillingen på mit arbejde men vi kom aldrig frem til at lave en ny kontrakt igen ..

min chef finder frem til min graviditet for et par måneder siden, og sætter mig straks ned i timer (9t) ugentligt ..

Jeg kører derfor en sag igennem med min fagforeigning da dette naturligvis hverken er retfærdigt eller muligt at leve for ..
jeg får så svaret her for 1 uge siden fra fag foregningen, at de intet kan stille op grundet den kontrakt der blev lavet i starten af året grundet skole forløb, men at de hverken forstår eller ser begrundelse for min arbejds givers handling ..

mit spørgsmål er så, hvorvidt jeg har mulighed for at få KH? jeg har jo i teorien et arbejde, dog er intægten på ingen måde tilstrækkelig at leve for ? Jeg er ikke medlem af A-kasse, desværre ..

Min kæreste er igang med uddanelse og modtager derfor kun Su og har derfor heller ej mulighed for at forsørge hustanden hverken kun bestående af 2 og da slet ikke når den lille kommer ..

Vi er oven i købet bosat hos min sviger familie pt. da vi har måtte flytte fra tidligere lejlighed grundet nyt reglement agående husdyr, og dette er ligledes heller ikke holdbart hverken for os eller sviger familien, men vi har som tingene pt ser ud ikke mulighed for at finde vores eget igen ..

Håber


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barsel - KH - Osv.
Kommentér på:
Barsel - KH - Osv.

Annonce