{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

40+4 og lidt træt af det {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er som sagt 40+4 og begynder at være lidt træt af det.
I uge 39 +0 blev pigen skønnet 3800g så det er en stor pige jeg bærer rundt på og ja nu er hun jo nok nået større smiley men det er ikke så meget det og jeg har det super godt.

Problemet er at min svigermor skal med til fødselen og det har jeg det fint med. vi har det fint sammen. Men hun har den sidste måned været helt op og køre over det. Og spørger ret tit til det. Nu var vi så i sommerhus sammen i sidste uge og vær dag (flere gange om dagen ) blev man spurgt hvis der ikke var sket nået. Hun tog så med os hjem her eftersommerhuset og har været her i 2 dage med samme ramse vær morgen. Hun begynder at få lidt stress eftersom hun har været med til alle sine 5 børnebørns fødsler og på lørdag går hendes fly til gr canaria på 3 ugers ferie så hun er jo så bange for at gå glip af det hele. Kan godt forstå hende. Men jeg an bare ikke rigtigt nyde og slappe af den sidste tid når man føler et visst press hele tiden. Men nå nu er hun taget hjem så nu vil jeg prøve at slappe af og så må vi se hvad jordemoren siger på onsdag hvis pigen ikke er kommet til verden inden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  40+4 og lidt træt af det
Kommentér på:
40+4 og lidt træt af det

Annonce